۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 749313

رئیس راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر دست‌اندازی منطقه ییلاقی زشک شاندیز صحت ندارد، گفت: تصاویر منتشرشده مربوط به عملیات تعریض جاده است که در قالب پروژه دولتی برای رفع نقطه حادثه‌خیز انجام می‌شود.

ماجرای تخریب کوه در جاده زشک چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، پس از انتشار ویدئویی از تخریب کوه در مسیر ییلاقات زشک در فضای مجازی و ادعای یک شهروند مبنی بر دست‌اندازی به طبیعت و احتمال احداث ویلا در این منطقه، برای اطلاع از علت تخریب و بررسی موضوع با رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز تماس گرفتیم.

عباس توسلیان  با اشاره به اینکه ادعای شهروند مبنی بر دست‌اندازی به طبیعت در ییلاق زشک شاندیز صحت ندارد، افزود: تخریب کوه در ادامه اجرای پروژه دولتی تعریض جاده و به‌منظور رفع نقطه حادثه‌ساز انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه تعریض این قسمت از جاده و رفع نقطه حادثه‌ساز از درخواست‌های مردمی است، بیان کرد:  با توجه به اینکه در مسیر ییلاق ابرده ۱۸ به سمت دروازه زشک شاندیز، پیچی وجود دارد که عرض جاده بسیار کم است و دو ماشین برای عبور از کنار همدیگر با مشکل مواجه هستند، اهالی منطقه علاوه بر مراجعه حضوری به فرمانداری با نوشتن طوماری مبنی بر اینکه  « در این مکان عرض جاده کم است و تصادفات بسیار وحشتناکی هم رخ می‌دهد» خواستار رسیدگی و رفع این مشکل بودند.

رئیس راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز ابراز کرد: اگرچه با تعریض این جاده در راستای درخواست مردم موافقت شد، اما به دلیل اینکه بودجه لازم برای این پروژه وجود نداشت، مردم نیز قبول کردند در انجام عملیات تعریض زیر نظر راهداری مشارکت و کمک کنند.

وی یادآور شد: یکی از نقاط بسیار خطرناک و حادثه‌ساز در مسیر روستای زشک همین نقطه از جاده با آمار تصادفات بسیار بالا است که عملیات تعریض در آن در حال اجرا است.

توسلیان با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی تعریض این جاده قبل از نوروز امسال آغازشده، اما تردد در مسیر انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: اکنون عملیات اجرایی به مرحله‌ای رسیده است که باید تا پایان عملیات تعریض، جاده مسدود باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.