خوزستان- دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان کشور گفت: در دو ماهه آخر سال ۹۹، تولیدکنندگان سیمان در برنامه‌ای کاملاً منسجم، کاهش تولید را در دستور کار خود قرار دادند، تزریق سیمان را در بازار مصالح‌فروشی و خرده‌فروشی‌ها به صورت قطره‌چکانی انجام دادند و به دلالی در بازار سیمان دامن زدند.

تولیدکنندگان سیمان به دلالی در بازار دامن زدند

به گزارش قدس آنلاین،فرشید پورحاجت اظهار کرد: محتمل‌ترین گزینه برای مسکن در ماه‌های آینده، افزایش قیمت مسکن است زیرا نهاده‌های تولید از جمله شن و ماسه حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت سیمان در بازار گفت: در دو ماهه آخر سال ۹۹، تولیدکنندگان سیمان در برنامه‌ای کاملا منسجم، کاهش تولید را در دستور کار خود قرار دادند، تزریق سیمان را در بازار مصالح‌فروشی و خرده‌فروشی‌ها به صورت قطره‌چکانی انجام دادند و به دلالی در بازار سیمان دامن زدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    وقتی یک کالا در کشور کم است باید توزیع آن مدیریت شود باید یک شرکت از طرف دولت مامور به خرید تمامی کالای تولیدی از کارخانه ها با نرخ مصوب شود و آن شرکت مسئول پخش این کالا ها باشد . این طوری تولید کننده نمی تواند دلالی کند.
  • محمد ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    وقتی یک کالا در کشور کم است باید توزیع آن مدیریت شود باید یک شرکت از طرف دولت و نهادهای نظارتی مامور به خرید تمامی کالای تولیدی از کارخانه ها با نرخ مصوب شود و آن شرکت مسئول پخش این کالا ها باشد . این طوری تولید کننده نمی تواند دلالی کند.