رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در این شهرستان نسبت به هفته گذشته ۲ برابر بیشتر شده است.

تعداد بستری شدگان کرونا در سبزوار ۲ برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار بستری شده‌اند در شرایطی که میانگین روزانه آمار بیماران بستری کرونا در هفته گذشته ۲۵ مورد بوده است.
او افزود: هم اکنون ۳۰۹ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مرکز آموزش درمانی واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۹۳ بیمار در بخش بستری موقت قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: امروز پنج بیمار مبتلای قطعی به کرونا در شهرستان‌های حوزه زیر پوشش این دانشگاه فوت کردند.

مسلم با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: تمامی افراد در صورت داشتن هرگونه علائم باید بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا از عواقب بعدی بیماری پیشگیری شود.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه کرونا، با تماس با شماره‌های ۴۴۰۱۱۳۳۳ و ۴۴۰۱۱۴۴۴ سوالات را خود با استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در میان بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.