همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) «پویش نذر میوه» برای خانواده‌های کم‌بضاعت برگزار می‌شود.

پویش نذر میوه برای خانواده‌های بی‌بضاعت

مسئول کارگروه مواسات جبهه روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این مطلب گفت: در راستای تأمین بسته‌های معیشتی دریافتیم که متأسفانه یکی از نیازهای لازم آن‌ها بحث تأمین میوه است که در سبد خانوار کم‌برخوردار این موضوع کمتر دیده شده است و برای نخستین بار این کار را در دستور کارمان قرار داده‌ایم که با هماهنگی جبهه روحانیت مردمی و گروه‌های جهادی طلبگی این پویش برگزار خواهد شد.

رئوف با اشاره به این نکته که با توجه به نرخ‌های میوه بسیاری از خانواده‌ها قدرت خرید ماهانه میوه را ندارند، افزود: عدم مصرف میوه در این اقشار به طور قطع

به بدن آن‌ها آسیب می‌رساند بنابراین تصمیم بر آن شد که در کنار بسته معیشتی که توسط گروه‌های دیگر در قالب کمک‌های مؤمنانه برای افراد نیازمند شهرمان تهیه شده میوه نیز گنجانده شود.

وی با اشاره به این نکته که پس از اعلام این طرح در فضای مجازی خوشبختانه استقبال خوبی از طرف مردم از این پویش شده است، اظهار کرد: محدودیتی برای توزیع بسته‌های میوه نداریم زیرا گروه‌های جهادی و نیکوکاری بسیاری در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در حاشیه شهر و داخل شهر فعالیت دارند و از این رو محدودیتی برای توزیع نداریم و هر میزانی که کمک‌ها جمع‌آوری شود، توانایی توزیع و پخش آن را داریم.

وی خاطرنشان کرد: میوه‌ها را از میوه‌های فصل انتخاب خواهیم کرد که با حداقل قیمت بیشترین میوه را برای خانواده‌های بیشتری تهیه کنیم. در حال حاضر دو نوع میوه سیب و پرتقال را در نظر گرفته‌ایم و براساس تعداد جمعیت یک خانواده به میزان استفاده یک هفته میوه مورد نیاز آن‌ها تقدیم می‌شود. خانواده‌های هدف شناسایی شده‌اند و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع این بسته‌ها انجام خواهد شد.

وی درباره سایر فعالیت‌های جبهه روحانیت تصریح کرد: جمعی طلبگی هستیم که کارهای فرهنگی و تبلیغی انجام می‌دهیم که چندی پیش در بحث محیط زیست فعالیت‌هایی داشتیم و این روزها بنا به نیاز و ضرورت برای کمک به نیازمندان شهر و حاشیه شهر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی فعال هستیم و در حال حاضر پویش نذر میوه برای نیازمندان در اولویت برنامه‌های این مجموعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.