مدیر منطقه ششم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بر اثر بهسازی غیراصولی، ۲ ساختمان مسکونی در بولوار ثامن در منطقه سیدی این شهر بین ۴۰ تا ۸۰ درصد تخریب و خسارات مالی فراوان برجای ماند.

تخریب ۲ واحد مسکونی در مشهد به دلیل بهسازی غیراصولی

به گزارش قدس آنلاین، سرآتشیار علی‌محمد کاظمی اظهار کرد: عصر روز دوشنبه حادثه ریزش و تخریب ۲ منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۹ به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان شهید خاکستری اعزام شدند.

مدیر منطقه ششم عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد، حادثه در منزلی مسکونی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع که مالک آن در حال بهسازی ساختمانش بوده رخ داده و عدم رعایت اصول ایمنی در هنگام بهسازی منجر به فروکش و ریزش ساختمان سه طبقه مجاور این مکان و خسارت ۸۰ درصد به این آپارتمان و ۴۰ درصدی به واحد مسکونی خود شده بود!

وی افزود: خوشبختانه هنگام حادثه کسی در این منازل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز و ایمن‌سازی محل حادثه و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.