مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ناصر سرگلزایی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور جمعی از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مراسم پرفضیلت شب‌های قدر، ۲۹ پایگاه ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی در گوشه و کنار اماکن متبرکه رضوی آماده خدمات‌رسانی به بیماران اورژانسی در این شب‌ها خواهد بود.

وی افزود: ۱۵ دستگاه آمبولانس با همکاری اورژانس ۱۱۵ و نیروهای هلال احمر، از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان، در صحن و سرای رضوی آماده‌باش هستند.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به حضور ۲ پزشک متخصص طب اورژانس در شب‌های قدر در اماکن متبرکه رضوی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه فوریت‌های پزشکی باب الرضا(ع) با استقرار آمبولانس، پزشک، نیروهای مجرب و تجهیزات کامل به خدمات پیشرفته اورژانس مجهز شده است.

سرگلزایی تصریح کرد: جمعی از خادمین سلامت رضوی نیز با حضور در مرکز پیشرفته فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع) در دو بخش مجزای خواهران و برادران، به صورت رایگان به بیماران اورژانسی خدمت‌رسانی می‌کنند. بیماران در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با تأکید بر تقویت نیروهای دارالشفای امام رضا(ع) ادامه داد: بخش‌های مختلف دارالشفا از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس و... در شب‌های قدر فعال و آماده خدمت به عموم بیماران زائر و مجاور هستند.

وی اضافه کرد: همچنین با همکاری بخش صندلی چرخدار حرم مطهر رضوی، پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل انتقال بیماران با استفاده از این صندلی‌ها در این آستان مقدس انجام شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.