دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۲۵ نفر از داوطلبان ردصلاحیت شده در ششمین دوره انتخابات شوراها در این استان اعتراض خود را به این هیات ارسال کرده اند.

۲۲۵ داوطلب عضویت در شوراهای خراسان رضوی به ردصلاحیت خود اعتراض کردند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حاجی زاده  افزود: دریافت اعتراضات در این خصوص از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری امروز (۱۲ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ناشی از کرونا داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات می‌توانند بدون سفر به مشهد، اعتراضات خود را به هیات های نظارت شهرستان ارائه دهند لذا به نظر می رسد شمار نهایی افراد معترض به رد صلاحیت ها فردا (دوشنبه) جمع بندی و اعلام گردد.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی گفت: در مجموع صلاحیت حدود ۶۰۰ نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی ۸۷ شهر استان احراز نشده است.

از مجموع سه هزار و ۲۴۴ داوطلب ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در خراسان رضوی صلاحیت ۲ هزار و ۳۲۴ نفر در هیات های اجرایی و نظارت تایید شد و شماری نیز از حضور در کارزار انتخابات انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.