مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار کودک و نوجوان زیر پوشش آموزشهای مجازی در این استان هستند و آموزشهای مختلف از جمله قصه گویی، سرگرمی و فعالیتهای هنری را فرا می‌گیرند.

استفاده ۳۶ هزار نفر از آموزشهای مجازی کانون پرورش فکری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم زره ساز افزود: در کلاسهای بر خط بهار این کانون تعداد چهار هزار نفر عضویت دارند همچنین کلاسهای برخط کانون زبان ایران به عنوان یکی از مجموعه های موفق تحت پوشش کانون در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر مخاطب دارد و روزانه حدود ۹۰ کلاس آنلاین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جهت دادن آموزشهای حضوری به آموزش مجازی با هدف حفظ سلامت کودکان و نوجوانان و جلوگیری از ابتلای آنان به بیماری کرونا و البته تامین آموزشهای لازم و استفاده از زمان برنامه‌ریزیشده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه روند ارائه آموزشها در فضای مجازی موجب شد که خراسان رضوی در کنار استانهای تهران و اصفهان رتبه برتر را در ارائه آموزش به جامعه هدف کسب کند.

زره ساز افزود: در پویشهای متعدد و مسابقات متنوعی که طی سال گذشته برگزار شد نیز چندین هزار نفر شرکت کرده‌اند که محبوبترین آنها مسابقه بین المللی دستهای پاک در زمینه بهداشت کرونا بود که از ۲۷ کشور دنیا حدود ۱۰ هزار اثر به دست ما رسید و بخش زیادی از شرکت کنندگان داخلی را کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی تشکیل می دادند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دارای ۳۴ مرکز ثابت، ۹ مرکز سیار و سه مرکز پستی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.