کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی فروردین ماه امسال ۲۵ پرونده تخلف انبارها و مراکز نگهداری کالا به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در استان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

۲۵ تخلف انبارها و مراکز نگهداری کالا در خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، بخشعلی بیاتی افزود: در این مدت هزار و ۶۵۷ انبار و مرکز نگهداری کالا در خراسان رضوی مورد بازرسی قرار گرفت که ۲۵ گزارش تخلف از آنها احصا و منجر به تشکیل پرونده شد.

وی اضافه کرد: پایش و کنترل مستمر فعالیت انبارها و سردخانه‌های استان در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت در سراسر خراسان رضوی است و صحت اطلاعات به طور مداوم رصد و نظارت می‌شود و در صورت شناسایی هرگونه تخلف با متخلفان و محتکران برابر با قانون به شدت برخورد می‌شود.

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: بیشتر کالاهای کشف شده در انبارها و مراکز نگهداری کالا طی فروردین ماه شامل برنج، چای، لاستیک، تخم مرغ، گوشت مرغ، ذرت، سیگار، لوازم خانگی، روغن و شکر (مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مقابله با قاچاق کالا و ارز) بوده است.

بیاتی از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستانها اطلاع ‌رسانی کنند تا بازرسان در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.