۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 750601

جدایی فراز کمالوند از استقلال خبری بود که پیشتربرخی رسانه‌ها به آن اشاره کردند. این خبر به مجرد بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تأیید شد وکمالوند درخواست جدایی خود را کتباً اعلام و راهی سایپا شد.

«سایپا» را در لیگ نگه ‌می‌دارم

فراز در ابتدای فصل مربی شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک بود که در میانه های راه اردوی این تیم را ترک و به عنوان مدیر فنی به تیم استقلال پیوست. او در عربستان به همراه تیم استقلال صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حالا در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر قرار دارد. در این شرایط اما فرهاد مجیدی برای جایگزینی کمالوند در کادرفنی‌اش به دنبال گزینه می گردد. نام های ایرانی مثل نامجومطلق، قربانی و ... برای حضور روی نیمکت استقلال مطرح شده، اما با پیگیری های ما مشخص شد که تقریباً حضور دستیار ایرانی در کادرفنی استقلال منتفی شده است.

در این رابطه گفته می‌شود مجیدی چند گزینه خارجی را مورد نظر قرار داده و قرار است با مدیران باشگاه درباره حضور آن‌ها در تهران صحبت کند.

در این خصوص گفته می‌شود مربی اسپانیایی که مجیدی در دوران حضورش درتیم امید هم علاقه زیادی به حضور او در ایران داشت، اما مدیران فدراسیون فوتبال زیر بار نرفتند، یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی استقلال است. با هم صحبت‌های فراز در گفت‌وگو با قدس را مرور می‌کنیم.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد از استقلال جدا شدید.

پیش از لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی با مدیران برای جدایی داشتم. استقلال درگیر بازی‌های مهمی بود برای همین نخواستم قبل از لیگ قهرمانان جدا شوم. من از سایپا پیشنهاد داشتم و مدیران را درجریان این ماجرا قرار داده بودم. به هرحال این اتفاق پس از لیگ قهرمانان آسیا رخ داد.

مجیدی با شنیدن این خبر چه واکنشی داشت.

دوستی ما همچنان پا برجاست. من به او گفتم و دلایلم را بیان کردم. بعد از آخرین بازی درآسیا با فرهاد حرف زدم و او هم در نهایت متقاعد شد که من جدا شوم. همان طور که گفتم ما با هم دوست خواهیم ماند اما دراین مقطع باید به سایپا می‌رفتم چون این باشگاه به من نیاز داشت.

اما سایپا هم وضعیت مناسبی درلیگ ندارد.

همین طوراست. من با علم و آگاهی سایپا را انتخاب کردم. اعتقاد دارم که می‌توانم این تیم را درلیگ نگه دارم. بازی‌های سختی پیش روی ماست اما تلاش می‌کنیم سایپا را در لیگ برتر حفظ کنیم. آن‌ها یک مجموعه کامل و دارای امکانات هستند. امیدوارم در این راه موفق شویم هرچند که کاری پر ریسک و پرخطر است، اما من دوست داشتم این چالش را تجربه کنم.

واستقلال...

برای استقلال وهوادارانش آرزوی موفقیت دارم. ما باهم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرات خوبی را ساختیم. امیدوارم پیروزی‌های استقلال ادامه داشته باشد اما از امروز من دیگر مربی این تیم نیستم و مربی سایپا هستم و باید درباره منافع این باشگاه صحبت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.