چلسی و رئال امشب دومین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در لندن برگزار می‌کنند تا تکلیف فینالیست دوم مشخص شود.

یک قدم تا فینال استانبول

دیدار رفت این دو تیم در مادرید یک بر یک شد تا شیرهای لندنی در خانه شانس بیشتری برای فینالیست شدن داشته باشند. اما رقیب آن‌ها تیمی است که بارها تجربه این بازی‌های سرنوشت ساز را داشته و اتفاقاً با اتکا به ستاره‌های کم نظیرش موفق به گذر از این مراحل سخت شده‌اند. مردان زیدان در مادرید غافلگیر شدند و حالا باید هنرشان را نشان دهند.آن‌ها البته این شانس را دارند که از والورده استفاده کنند.

ستاره اروگوئه‌ای مدتی پیش به کووید ۱۹ مبتلا شد طبق ادعای سه‌شنبه تست دیگری از او گرفته شده و اعلام شد که تست او منفی بوده و مشکلی برای همراهی رئال نخواهد داشت. والورده از ۱۶ روز پیش قرنطینه بود و در این مدت نتوانست با رئال تمرین کند. او بازی برابر ختافه، کادیز، بتیس، چلسی و اوساسونا را از دست داد و باید دید امشب زیدان روی او ریسک خواهد کرد یا خیر. اما خبر بدی که رئالی‌ها منتظرش بودند، تأیید شد و رافا واران بازی امشب را از دست داد.  مشکل واران مصدومیت همسترینگ پای راست است و دو هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. البته رئال اگر بتواند به فینال لیگ قهرمانان در استانبول برسد، می‌تواند واران را در اختیار داشته باشد.

 در لندن خبرها خیلی خوب نبود و متئو کوواچیچ به بازی برگشت برابر رئال هم نخواهد رسید. کواچیچ با آمدن توماس توخل به چلسی نقش مهم‌تری در این تیم ایفا کرده و بدشانس بود که نتوانست در بازی رفت هم برابر رئال قرار بگیرد.

طبق ادعای دیلی میل، کواچیچ به بازی برگشت هم نخواهد رسید و چلسی این هافبک ارزشمند را در اختیار نخواهد داشت. دیگر مصدوم چلسی یعنی آنتونیو رودریگر که بازی با فولام را از دست داد، ولی با ماسک ویژه می‌تواند چلسی را برابر رئال مادرید همراهی کند.

یوفا دانیله اورساتو داور ایتالیایی را به عنوان قاضی این دیدار حساس معرفی کرد. او را سه هموطنش الساندرو جالاتینی و فابیانو پرتی و داویده ماسا به عنوان داور چهارم همراهی می‌کنند. تیم داوران ویدئویی(VAR) نیز کاملاً ایتالیایی است و در رأس آن ماسیمیلیانو ایراتی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.