به مناسبت روز جهانی قدس کتاب «چرایی حمایت از مسلمانان؟» نوشته علیرضا محمدی در رواق کتاب صحن قدس حرم مطهر رضوی برای مخاطبان معرفی و خوانش شد.

معرفی و خوانش کتاب «چرایی حمایت از مسلمانان؟» در رواق کتاب

به گزارش قدس آنلاین، در این کتاب که به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و توسط انتشارات رضوی منتشر شده است، نویسنده ضمن بیان ادله فقهی در خصوص دفاع از ملت های مسلمان، مبانی حقوقی دفاع از مقاومت اسلامی و منافع امنیت ملی، به شبهات در این خصوص نیز پاسخ داده و به معرفی آثاری در مورد حمایت از جنبش های اسلامی پرداخته است.

در این مراسم که با حضور فعالان حوزه کتاب، نویسندگان و صاحب نظران برگزار شد، ضمن برگزاری منبرکتاب، حلقه معرفت، قصه گویی برای کودکان، رونمایی از کتاب، معرفی و خوانش و امضاء کتاب توسط نویسنده اثر، به شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کتاب اهداء شد.

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و طی مدت ماه مبارک رمضان همه روزه در رواق کتاب آثار مرتبط با این ماه ویژه زائران و مجاوران خردسال و بزرگسال بارگاه منور رضوی معرفی و خوانش شده است.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رواق به صورت مداوم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در دو نوبت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر و ۱۵ تا ۱۸ در صحن قدس و رواق نجمه خاتون پذیرای زائران و مجاوران، فعالان حوزه کتاب، نویسندگان و صاحب نظران است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.