با توجه به پیروزی دورتموند برابر لایپزیش، قهرمانی بایرن‌مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا قطعی شد.بایرن مونیخ می‌توانست هفته گذشته با کسب پیروزی برابر ماینتس قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا را قطعی کند اما این تیم با یک شکست غیرمنتظره مواجه شد تا این اتفاق یک هفته به تعویق بیفتد.

امپراتوری بی زوال باواریا

در همین راستا دو تیم دورتموند و لایپزیش در یک مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت زنبورها در یک مسابقه پرهیجان با نتیجه ۳-۲ حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر نزدیک شدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی بایرن مونیخ در این فصل از بوندسلیگا را هم قطعی کرده باشند. بایرن مونیخ البته محکم کاری کرد و برای شیرین تر کردن جشن قهرمانی خود مونشن گلادباخ را ۶ بر صفر شکست داد.

در واقع شکست لایپزیش باعث شد این تیم ۶۴ امتیازی باقی بماند و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی تیم هانسی فلیک قطعی شود چرا که باواریایی‌ها اکنون ۷۴ امتیازی هستند و حتی در صورت شکست در بازی‌های پایانی خود تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نمی‌شود.

این نهمین قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندس‌لیگا محسوب می‌شود و مجموعاً تعداد جام‌های این تیم در این مسابقات به عدد ۳۱ رسید. همچنین فتح بوندسلیگا باعث می‌شود که هانسی فلیک با قهرمانی و خاطره‌ای خوش از جمع باواریایی‌ها جدا شود.

فلیک: بایرن در حد قهرمان ظاهرشد

بعد از این برد پرگل مقابل گلادباخ، هانس دیتر فلیک گفت: نمایش ما در حد و اندازه‌های یک تیم قهرمان بود. وی افزود: در این بازی در واقع مقابل حریفی قدرتمند، فوتبال کاملاً باکیفیت و سطح بالایی را نشان دادیم. از آنچه در فصل جاری ارائه کردیم، خوشحالم و به تیمم افتخار می‌کنم.

در پیکار انجام شده، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن سه گل زد و «هت تریک» کرد. وی با این گل‌هایی که به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را از مرز ۲۰۰ گل عبور داد.ستاره لهستانی این تعداد گل را در ۲۱۷ بازی به ثمر رسانده است.لوا در این فصل در ۳۸ بازی که انجام داده است ۴۶ گل را وارد دروازه حریفان کرده است.فلیک لواندوفسکی را با گرد مولر، بمب افکن اسبق آلمان و بایرن مونیخ مقایسه کرد و اظهار کرد: آنچه مولر در دوران جوانی ام بود، اکنون روبرت لواندوفسکی است که واقعاً مثل گرد مولر مهاجمی در کلاس جهانی است. او اکنون در فرم مطلوب آمادگی بالاست و می‌تواند به رکورد ۴۰ گل زده برسد.

در این مصاف مولر، کومان و سانه زننده گل‌های دیگر بایرنی‌ها بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.