۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 751515

سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک با امیدواری بسیاری به صعود به جام جهانی می‌نگرد. او هیچ گره‌ای را پیش روی تیم ملی نمی‌بیند واعتقاد دارد با عزم راسخ می‌شود از مرحله عبور کرد.

لیگ دانمارک سکوی پرتاب من است

برای خیلی‌ها هنوز این سؤال حل نشده باقی مانده که تو چرا با وجود سابقه بازی در روسیه ناگهان سر از لیگ دانمارک درآوردی؟

لیگ دانمارک به این سادگی‌ها نیست که برخی تصور می‌کنند. این لیگ به شدت فیزیکی است و استعدادهای آینده‌داری هم اینجا می‌آیند تا خودی نشان بدهند. همه ساله هم خیلی از بازیکنان به باشگاه‌های بزرگ‌تر، چه داخل دانمارک و چه سایر لیگ‌های معتبر منتقل می‌شوند. به همین دلیل معتقدم لیگ دانمارک می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای من باشد و امیدوار هستم چنین اتفاقی رخ بدهد.

برایمان از تیمت بگو؟

تیم ما جوان است و به همین دلیل درمقطعی دچار بحران شدیم برخی بازیکنان برای نخستین بار در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی بازی می‌کردند اما امید داریم تا بتوانیم تیم اول پلی‌آف باشیم و به رقابت‌های اروپایی صعود کنیم. ما به صعود عمیقاً امیدواریم.

فکر می‌کنی لیگ دانمارک بتواند تو را از لحاظ فوتبالی راضی کند؟

هر روز باید دنبال پیشرفت و رسیدن به مراحل بالاتر باشیم و من هم چنین تفکری در سر دارم. من هم چندین سال است سختی کشیده‌ام و به دنبال اهداف بزرگ‌تری هستم. البته فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و امیدوارم اتفاقات بهتری در فوتبال برای من بیفتد ودرآینده روزهای بهتری برای من رقم بخورد.

تیم ملی بازی‌های دشواری در بحرین دارد احتمال صعود از گروه از دیدگاه تو چه قدر است؟

تردید نکنید که ما شانس بالایی برای صعود داریم اما از آن سمت هم نباید با تصورات وارد این رقابت شویم وباید برنامه ریزی مطلوبی داشته باشیم. باید زحمت بکشیم، تلاش کنیم تا از این سد بزرگ بگذریم. بعد از اتفاقاتی که درباره میزبانی افتاده است حالا عزم ما جزم تر از گذشته است. هم بحرین را می‌بریم و هم عراق را و سرگروه به مرحله بعد می‌رویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.