با بهره برداری از فرودگاه گناباد خراسان رضوی سومین ظرفیت فرودگاهی خود را دارا خواهد شد.

آخرین وضعیت فرودگاه گناباد/ ظرفیت سوم فرودگاهی به خراسان رضوی اضافه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی با هدف ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق روستایی از اهداف مهمی است که در شهرستان گناباد در حال پیگیری آن هستیم.

فرماندار گناباد بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که از مدت‌ها قبل تمرکز روی آن صورت گرفته پروژه فرودگاه شهرستان گناباد است که برای مدت زیادی بلاتکلیف و نیمه کاره باقی مانده بود.

قربانی بیان کرد: اینک اما این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار به بهره‌برداری از آن در اسرع وقت هستیم.

فرماندار شهرستان گناباد با اشاره به جزئیات این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر در برخی بخش‌ها همچون باند فرودگاه شاهد اتمام مراحل ساخت هستیم و ساختمان پایانه مسافربری نیز ظرف دو ماه آتی تکمیل خواهد شد.

 

قربانی تاکید کرد: از سوی دیگر در بخش زیرساخت‌های مورد نیاز برای فرودگاه گناباد نیز اقدامات لازم صور گرفته و همه چیز مهیای بهره برداری است.

قربانی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی و شبکه فیبر نوری اقدامات خوبی در این پروژه مهم شهرستان گناباد صورت گرفته و در حوزه برق‌رسانی نیز قرارداد منعقد شده است.

وی گفت: امیدوار به این هستیم که این فرودگاه تا پایان خردادماه سال جاری به بهره‌برداری برسد و به عنوان سومین فرودگاه در استان خراسان رضوی در کنار شهرهای مشهد و سبزوار قرار گرفته و نقش مهمی در توسعه حمل و نقل هوایی شهرستان و استان ایفا کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.