نمایندگی جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به "همنا" در خراسان رضوی طی نشستی با حضور قائم مقام و معاون اموراستانها، دبیر اجرایی پهنه شمال شرق، مدیران استانی و اعضای شهرستانی این حزب تازه‌تاسیس در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایندگی جبهه سیاسی تازه تاسیس "همنا" در خراسان رضوی فعال شد

به گزارش قدس آنلاین مرتضی طلایی عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران، اواخر دی ماه پارسال به عنوان دبیرکل و موسس جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در نشستی مطبوعاتی برای نخستین بار از فعالیت این حزب برای انتخابات خرداد ماه آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور کار خبر داد. 
حمزه امرایی مدیرکل سیاسی دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز ۲۳ فروردین ماه گذشته در جمع خبرنگاران به اعلام موجودیت همنا اشاره و بیان کرده بود: جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی شامل سه حزب "جمعیت فداییان اسلام، مجمع شاهد ایران اسلامی و حزب ثقلین" و فعالیت آن با رعایت قانون و ضوابط مربوطه، بلامانع است.


انتخاب ۵۰ هزار مدیر جوان برای ایران
قائم مقام و معاون امور استانهای همنا در مراسم آغاز کار این تشکل سیاسی در مشهد گفت: ۳۰۰ نشست برای تشکیل همنا در راستای عملیاتی‌سازی اهداف این تشکل درمشهد و تهران برگزار شده است. 
حجت‌الاسلام محمدتقی مهرورز به آغاز فعالیت شعبه‌های این حزب سیاسی تاکنون در ۱۸ استان کشور اشاره و بیان کرد: تاکنون بسیاری از روحانیون، استانداران، شهرداران و جمع کثیری از سیاسیون به اهداف این جبهه لبیک گفته‌اند.
وی همچنین همه رشته‌های تخصصی و تحصیلاتی جوانان را مدنظر همنا اعلام و بیان کرد: شناسایی و انتخاب ۵۰ هزار مدیرجوان معتقد، متخصص، مومن و انقلابی با سن زیر ۴۰ سال از سراسر کشور یکی از مهمترین اهداف جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی است.
قائم مقام و معاون اموراستانهای جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مقرر شد این جبهه یک کار منسجم برای انتخاب مدیران جوان شایسته ولایق از سراسر کشور صورت دهد. 
مهرورز ادامه داد: همنا در همین راستا با ۲ هدف فعالیت خود را درمشهد آغاز کرد نخست تشکیل، ساماندهی و نخبه پروری جوانان لایق و شایسته مدیریتی با سن زیر ۴۰ سال در سراسر کشور و دوم تشکیل و ساماندهی شورای سیاستگذاری استان و شورای پهنه شرق کشور که متشکل از افرادی با سن بالای ۴۰ سال است. 
وی به انتخابات آتی نیز اشاره و بیان کرد: ما به کار انتخاباتی خود عمل می‌کنیم، دراین راستا برنامه‌ریزی خواهیم داشت و با هدف حمایت از جوانان جویای نام اما گمنام و متخصص وارد عرصه انتخابات آتی خواهیم شد.
همچنین در این نشست که با حضور شماری از اعضای خراسانی جبهه همنا همچون محمدحسن روشنک فعال اقتصادی، اورعی از استادان دانشگاه، سید امیر غیور سقایی (غفوری) دبیر اجرایی پهنه شمال شرق و حجت‌الاسلام فردوسی‌پور عضو شورای سیاستگذاری همنا برگزار شد "وحید رهبر" به عنوان دبیر و علی پاکباز خسروشاهی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان رضوی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.