۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 753070

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد از تمدید مهلت شرکت در مسابقه «قرآن صاعد» خبر داد.

مهلت شرکت در مسابقه «قرآن صاعد» تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد، با اشاره به برگزاری مسابقه «قرآن صاعد» در این استان از تمدید مهلت شرکت در این مسابقه قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با همت اتحادیه قرآنی استان و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۶ خردادماه نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند یادآور شد: سؤالات مسابقه از دعاهایی که آیات قرآن در آن آمده و دعاهای مربوط به ماه مبارک رمضان و دعای ختم قرآن از صحیفه سجادیه استخراج شده است.

مطهریان با اشاره به اینکه اقشار مختلف در سطح کشور نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند گفت: متن و ترجمه صحیفه سجادیه از سایت عرفان و ترجمه استاد انصاریان استخراج شده و فایل مربوطه در اپلیکیشن افق بارگذاری شده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه جوایزی به قید قرعه به کسانی که به بیشترین سؤالات پاسخ صحیح دهند، تقدیم می‌شود یادآور شد: در این مسابقه به ۵۰ نفر از برگزیدگان جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.