۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
کد خبر: 753142

بنا بر اطلاعیه شرکت برق مشهد به‌دنبال افزایش دما و به تبع آن افزیش مصرف برق، خاموشی‌های پراکنده از فردا اول خرداد ماه، در برخی از مناطق مشهد انجام می‌شود، زمان خاموشی‌ها ۷۵ الی ۹۰ دقیقه است و بر اساس جدول اعمال می‌شود.

اعلام برنامه خاموشی برق مشهد از اول خرداد+جدول

به گزارش قدس آنلاین از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، بنا به اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برق -آبی کشور، خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق اعمال می‌شود.

ضمنا با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود، بنابراین به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی بین ۷۵ الی حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال می‌شود که مطابق جدول ۲(مدیریت مصرف برق محدوده شهرستان مشهد و حومه) برای اطلاع شهروندان محترم اعلام می‌شود.

جدول فوق برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه‌جویی برق و طبق برنامه زمان‌بندی تهیه شده، بدیهی است در صورتی‌که مشترکین محترم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، خاموشی‌های آدرس‌های مورد نظر تعدیل می‌شود.

از شهروندان گرامی درخواست می‌شود با تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه و کولر آبی روی دور کند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

تذکر ۱: خواهشمند است در مدت زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی اعلام شده، تا حد ممکن از آسانسور و سایر تجهیزات برقی حساس استفاده نگردد.

تذکر ۲: خواهشمند است در زمان خاموشی‌های فوق از تماس با مرکز ۱۲۱ و اتفاقات‌ها و سایر شماره‌های ادارات برق خودداری بفرمایید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    متاسفانه الان برق محله ما و دیشب چند محله دیگه بدون هماهنگی با جدول قطعی برق بالا قطع شده با 121 تماس گرفتم بعد از 40 دقیقه پشت خط موندم به من میگه ما هر جور صلاح بدونیم برق رو قطع میکنیم