علی‌رغم آنکه سخنگوی ستاد انتخاباتی جهانگیری گفته بود او از مناظره با عزت الله ضرغامی استقبال می‌کند، به نظر می‌رسد ستاد او مناظره احتمالی امشب با ضرغامی را منتفی کرده و آن را به هفته‌های بعدی موکول کرده است؛ موضوعی که با توجه به شروع تبلیغات تلویزیونی و مناظرات رسمی نامزدها می‌تواند اصل این مباحثه را به حاشیه ببرد.

جهانگیری مناظره امشب با ضرغامی را نپذیرفت؛ "بماند برای بعد"

قدس آنلاین: اخیراً آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دولت آقای روحانی و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری در توئیتی نوشته بود که "سیاست خارجی مهم است. اما کشورداری یک‌بعدی نیست. آمادگی دارم با همهٔ نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی دربارهٔ مسائل مهم کشور - هم در سیاست خارجی و هم حوزه‌های سیاست داخلی و اقتصاد و فرهنگ و اجتماعی و محیط زیست - گفتگو کنم."

پیرو پیشنهاد او برای گفتگو، عزت الله ضرغامی دیگر داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری و از منتقدان دولت، خطاب به او نوشت که "از مناظره با شما در همه زمینه‌ها استقبال می‌کنم."

او نام تلویبیون و محمد دلاوری مجری صداوسیما را هم ذیل توئیت خود درج کرد تا مشخص کند حاضر است این مناظره در فضای عمومی و از طریق تلویبیون برگزار شود.

محمد دلاوری و تلویبیون نیز از این ماجرا استقبال کردند. اما اسحاق جهانگیری در توئیت بعدی نوشت که "صداوسیما طبق روال گذشته تحریف و تخریب را ادامه می دهد. دفاع از عملکرد دولت را رئیس‌جمهور و وزراء انجام می‌دهد. من می‌خواهم از عواملی بگویم که مسبب بحران‌های امروز ایران هستند و از برنامه‌هایی که برای مقابله با آنها دارم."

طاهره قیومی دستیار رسانه‌ای عزت‌الله ضرغامی نیز صبح امروز خطاب به جهانگیری در توئیتر نوشت که امشب بدون قید و شرط (برای مناظره) ‌منتظرتان هستیم؛ نماینده محترم شما با من تماس بگیرد.

با این حال فاطمه پهلوانی سخنگوی ستاد اسحاق جهانگیری در پاسخ به طاهره قیومی نوشت که "بعد از هماهنگی زمان طرفین و اعلام تایید صلاحیت‌ها در خدمت شما هستیم."

به نظر می‌رسد ستاد آقای جهانگیری مناظره احتمالی امشب را منتفی کرده و آن را به هفته‌های بعدی موکول کرده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد با توجه به شروع تبلیغات تلویزیونی و مناظرات رسمی نامزدها می‌تواند اصل این مباحثه را به حاشیه ببرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    اقایون دیگه باید خجالت بکشن . 8 سال چه کار میکردید که میخواهید برا اینده برنامه داشته باشید واقعا خنده دار است . شما مردم را ......حساب کرده اید. اقای جهانگیری.....
  • ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    جهانگیری شوخی کرده ، بنده خدا فکر نمی کرد کسی او را جدی بگیرد ، اما ضرغامی او را غافلگیر کرد. جهانگیری بعنوان معاون اول دولت ناکارامد مسبب گرفتاریهای امروز مردم است