فیلم‌های F۹، قسمت نهم اره، خشم مرد، کسانی که آروز مرگ مرا دارند و رایا و آخرین اژدها فروش‌های خود را تا ۲۳ می بروز کردند.

سریع و خشن ۹ در گیشه جهانی ۱۶۲ میلیون دلار فروش کرد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم F۹‌ در گیشه جهانی فروش خوبی را کسب کرد. فروش این فیلم در سینماهای آمریکا از ۲۵ ژوئن آغاز می‌شود.

جدیدترین محصول کمپانی یونیورسال توانست در هشت بازار جهانی ۱۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش داشته باشند. بازارهای جهانی این فیلم شامل کشورهایی مانند چین، هنگ کنگ و کره می‌شود. فروش بالای این فیلم باعث شده است تا عنوان بهترین افتتاحیه فروش را در دوران همه‌گیری کرونا کسب کند. از این میزان فروش تنها ۱۳۵ میلیون دلار متعلق به سینماهای چین بوده است. قسمت قبلی این فیلم در افتتاحیه چین ۱۸۴ میلیون دلار فروش کرد.

در باکس آفیس سینماهای داخلی آمریکا، قسمت نهم مجموعه "اره" با عنوان SPIRAL/ مارپیچ با فروش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در اکران آخر هفته از ۲ هزار و ۹۹۱ سینما در جایگاه اول ایستاده است. فروش کلی این فیلم تا الان ۱۵ میلیون دلار است.

فیلم "خشم مرد" با فروش ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار از ۳ هزار و ۳۷۹ سالن سینما، توانست در جایگاه دوم بایستد. مجموع فروش این فیلم نیز ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار است.

فروش بلیت فیلم "کسانی که آروزی مرگ مرا دارند" نیز با افت فروش ۳۵ درصدی از افتتاحیه خود مواجه شد و در آخر هفته ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از اکران در ۳ هزار ۳۷۹ سالن سینما به‌دست آورد و مجموع فروش خود را به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار رساند.

انیمیشن "رایا و آخرین اژدها" در جایگاه پنجم گیشه داخلی آمریکا با فروش ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۴۸ میلیون دلار رساند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.