۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 754830

تصویربرداری فصل چهارم مجموعه تلویزیونی "از سرنوشت" در رباط کریم در حال پیش‌روی است و تاکنون ۳۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

سریال "از سرنوشت۴"مقابل دوربین

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه تلویزیونی "از سرنوشت ۴" در رباط کریم ادامه دارد و بنابر اعلامِ تحویلیان تهیه‌کننده سریال، این روزها صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال هم توسط شوکا زندباف در حال انجام است.

او درباره رویکرد سریال همچنین توضیح داده است: عمده‌ترین مسأله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز به این فصل داستان اضافه خواهند شد. البته از میان تصاویر جدید چهره نگین صدق گویا هم دیده می‌شود که معلوم نیست او و بازیگران جدید چه نقش‌هایی را برعهده گرفته‌اند و چه داستانی دارند؛ همچنین تحویلیان گفته رابعه مدنی به گروه اضافه شده و جلوی دوربین خواهد رفت.  

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته می‌شود. این سریال در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود. در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و ... حضور خواهند داشت.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم و سوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه دو رفت.

سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.