بیش از ۱۸میلیون تعرفه رای برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای خبرگان رهبری به خراسان رضوی منتقل شده است.

انتقال ۱۸میلیون تعرفه رای به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات است که نقش مردم را در سرنوشت خود پر رنگ می‌کند و ما با تاکید به آرمان‌های امام راحل و زنده نگه داشتن این ارزش‌ها، وظیفه داریم نسبت به برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با امنیت اقدام کنیم.

محمدعلی نبی‌پور با بیان اینکه چند اولویت را طی دو هفته آینده دنبال می‌کنیم ادامه داد: اول تکمیل فرایند آموزش نیروها و عوامل اجرایی انتخابات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و اولویت دوم تامین زیرساخت و امنیت انتخابات است که مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تمام ارکان امنیتی انتظامی باید برنامه ریزی لازم را برای افزایش ضریب امنیتی انتخابات داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طی هفته آینده دنبال خواهد شد تا در کنار رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها، خطری متوجه عوامل اجرایی و مردم نباشد.

وی افزود: در تاریخ برگزاری انتخابات نیز در هیچ شرایطی تا ۷۲ساعت نباید قطع برق صورت گیرد.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در انتخابات پیش رو، بیش از ۱۲۰هزار رای اولی در استان داریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.