قطب‌الدین صادقی، بازیگر و کارگردان تئاتر، در بازدید از مجموعه آسمان فرهنگستان هنر گفت: وظیفه فرهنگستان مهندسی هنر کشور است تا با تعامل مؤثر با هنرمندان صاحب‌اندیشه بتواند در نقش سیاست‌گذار فرهنگی و نهادی بالادستی عمل کند.

وظیفه فرهنگستان مهندسی هنر کشور است

به گزارش قدس آنلاین،  قطب‌الدین صادقی، از هنرمندان و استادان برجسته هنرهای نمایشی کشور در بازدید از مجموعه فرهنگی‌هنری آسمان با مسعود ناصری، مدیر این مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در طی این دیدار درباره جایگاه فرهنگستان هنر و اهمیت آن در هنر کشور، همچنین نحوه تعاملات با هنرمندان عرصه‌های مختلف، به‌ویژه هنرهای نمایشی، بحث و تبادل نظر شد.

 صادقی در این دیدار نظرها و اندیشه‌های خود در خصوص نقش و تأثیر فرهنگستان در سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری کشور را تشریح و با اشاره به این که وظیفه فرهنگستان مهندسی هنر کشور است، عنوان کرد: باید جایگاه و وظایف فرهنگستان برای همه روشن باشد.  فرهنگستان با تعامل مؤثر با هنرمندان صاحب اندیشه بتواند در نقش سیاست‌گذار فرهنگی کشور و نهادی بالادستی عمل کند.

در ادامه مسعود ناصری به شرح فعالیت‌ها و برنامه‌های تدوین‌شده در حوزه‌های مختلف در دوره مدیریت جدید فرهنگستان هنر پرداخت و بیان کرد: مجموعه آسمان فرهنگستان هنر همیشه در کنار هنرمندان است و با تعامل مؤثر با اندیشمندان و هنرمندان در حوزه‌های گوناگون و بهره‌گیری از نظرهای آنها سعی در ایجاد محیطی پویا و خلاق و هنری دارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.