کهگیلویه و بویراحمد- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث یک بیمارستان در شهرستان محروم مارگون خبر داد.

احداث بیمارستان در شهرستان محروم مارگون

به گزارش قدس آنلاین؛ حسین کلانتری در نشست با عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون، گفت: با توجه به کار بزرگی که این سرمایه گذار در استان انجام داده است مورد حمایت ما قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر امنیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی تاکید و اظهارکرد: این مهم از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است به گونه ای که اعضای شورای تامین استان نگاه ویژه ای به حمایت از سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی دارند.

کلانتری خاطرنشان کرد:  با کسانی که کوچک ترین مزاحمتی برای این سرمایه گذار ایجاد کنند برخورد می شود و در این خصوص  هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افزایش ظرفیت کارخانه سیمان مارگون از ۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۵ هزار تن، راه اندازی کارخانه تولید پاکت سیمان، راه اندازی نیروگاه برق و از همه مهم تر ایجاد یک بیمارستان توسط سرمایه گذار لبنانی برای مردم مارگون از مهم ترین مصوبات این نشست است که امید است تمامی این پروژه ها تا قبل از پایان دولت   تدبیر و امید کلنگ زنی شود.

وی در خصوص توسعه حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون، گفت: یکی از طرح های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید  توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.

عباس فواز، سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست، گفت: در صورتی که شرایط فراهم شود آماده سرمایه گذاری های جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.