۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 756631

ویژه برنامه «پارک ملت» در گفتگو با افراد تاثیرگذار در افکار عمومی و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات روی آنتن می‌رود.

«پارک ملت» روی موج انتخابات می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «پارک ملت»، کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، با استقبال از برگزاری انتخابات در تلاش است تا در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد. این برنامه از سه شنبه ۲۵ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۲۵ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

«پارک ملت» مجله ای ترکیبی با رویکرد خبری تحلیلی در حوزه انتخابات است که همراه با گفتگو با افراد تاثیرگذار در افکار مردم و همین طور گزارش از شهرهای مختلف استان تهران طراحی شده است.

این برنامه با بخش هایی چون مستند خبری، گزارش و نمایش همراه با موسیقی های شاد و حماسی، بخش طنز و انعکاس انتظارات مردم از دولت آینده و شوراهای شهر و روستا روی آنتن رادیو تهران می رود.

در بخشی با عنوان «رصد»، اعتبارزدایی از رسانه های بیگانه و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات مطرح و بررسی خواهد شد.

ایجاد نشاط و امید به آینده در مردم، مستند خبری با موضوع انتخاب درست و مدیریت اجرایی قوی و پخش موسیقی زنده با حضور هنرمندان و مخاطبان در استودیو از دیگر بخش های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران است.

شفافیت و گفتگوی بی پرده با افراد شاخص و سلبریتی ها در حوزه انتخابات و تعامل با مخاطبان و مصاحبه های مردمی در سطح استان تهران یکی از شاخصه های ویژه برنامه «پارک ملت» است.

عواملی که با این برنامه همکاری می کنند عبارتند از تهیه کننده: مریم سادات آصفی، مجری: محمد حسین هاشمی، بازیگر طنز: حمید پارسا، گزارشگر: مهدی اسماعیلی، نویسنده: مهرشاد مرتضوی، هماهنگی: غزال عمیدی، آیتم ساز: فاطمه عبدالوند و زهرا رمضانی، ارتباطات: محمدعلی قلندری.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. همچنین این رادیو در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.