۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 757727

برای انجام تعمیرات موبایل، تعمیرکار نیازمند ابزار و لوازم فراوانی است، چرا که هر قطعه از موبایل با روش‌ها و ساز و کارهای متفاوتی قابل مشاهده یا تعمیر خواهد بود.

بهترین هیتر هویه برای تعمیرات موبایل در بازار کدام است؟

به علت تعدد قطعات سخت افزاری تلفن‌ همراه و همچنین پیشرفت روز افزون تکنولوژی‌ که بر تعداد و ظرافت قطعات به کار برده شده می‌افزاید، تعداد ابزار کار تعمیرکاران موبایل نیز افزایش می‌یابد. یکی از حیاتی‌ترین ابزار مورد استفاده در فرایند مذکور، دستگاه هیتر هویه است. خرید دستگاه هیتر هویه، به علت ویژگی‌هایی که دارد و علاوه بر آن فراوانی برندهایی که آن را تولید و عرضه کرده‌اند، ممکن است کمی سخت باشد.

از طرف دیگر قیمت خرید هیتر هویه در فروشگاه‌های مختلف دارای نوسان بسیاری است و می‌بایست بهترین نوع دستگاه در بهترین کیفیت ممکن خریداری شود. از این رو لازم است پیش از خرید دستگاه هیتر هویه با چیستی این دستگاه و عوامل مؤثر بر قیمت خرید هیتر هویه آشنا شوید.

هیتر هویه چیست؟

همان طور که پیش از این گفته شد، دستگاه هیتر هویه یکی از اصلی‌ترین ابزار لازم برای تعمیرات موبایل است. از دستگاه هیتر هویه در فرایندهای نیازمند به لحیم کاری استفاده می‌شود. از مهم‌ترین فرایندهای نیازمند به لحیم کاری می‌توان به برداشتن قطعات الکترونیکی از روی برد گوشی یا لحیم آن‌ها بر روی آی سی گوشی نام برد. البته گفتنی است که دستگاه هیتر می‌تواند بدون هویه نیز باشد، در این حالت، تعمیرکار در صورت نیاز می‌بایست از دستگاه هویه مجزا کمک بگیرد، اما امروزه و با پیشرفت فراوان تکنولوژی، در ساختار دستگاه هیتر، یک هویه تعبیه شده است و تعمیرکاران یا مهندسین قادر به خرید یک دستگاه موسوم به هیتر هویه، با عملکرد دوگانه هستند.

اجزای تشکیل دهنده هیتر هویه

همان‌گونه که از نام دستگاه هیتر هویه مشخص است، این دستگاه از دو بخش اصلی و کاربردی هیتر و هویه تشکیل شده است. البته دارای اجزای متفاوتی است که در پیشبرد کارهای کمک ویژه می‌کنند.

این اجزای کلیدی عبارتند از دسته هیتر هویه که می‌بایست عایق باشد، المنت هیتر، نازل دستگاه، نوک هویه، المنت هویه.

برندهای زیادی در حوزه ساخت و عرضه‌ی هیتر هویه فعالند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برند یاکسون، گورداک، کوییک ‌و باکو اشاره نمود. محصولات هر یک از برندهای مذکور تنها محدود به یک یا چند محصول نبوده و هر کمپانی با توجه به عملکردهایی که می‌توان از دستگاه هیتر هویه انتظار داشت و همچنین پس از شناخت و بررسی بازار هدف اقدام به مدل‌های مختلفی از این دستگاه می‌کند. در ادامه به ویژگی ۲ مورد از بهترین هیتر هویه‌ها خواهیم پرداخت.

هیتر هویه مدل گورداک ۹۲۵

یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های هیتر هویه مدل گورداک ۹۲۵ است. مشخصات فنی خوب این مدل که شامل:

  • توان مصرفی: ۲۷۰ وات
  • ولتاژ وردی: ۲۲۰ ولت
  • نوع المنت حرارتی: هسته فلزی
  • پمپ هوا: دیافراگمی
  • محدوده دما: بین دمای ۲۰۰ تا ۴۸۰ درجه سانتی گراد متغیر می‌باشد، موجب شده تا بسیاری جهت خرید یا ارتقا هیتر هویه مصرفی خود، آن را انتخاب کنند.
  • ابعاد حدودی دستگاه هیتر هویه گورداک ۹۲۵ شامل ۱۸، ۱۳ و ۲۴ سانتی متری و وزن حدود هفت کیلویی، قابلیت حمل راحت آن را فراهم آورده‌اند.
  • هوای تولیدی این مدل در هر دقیقه بین ۳ تا ۲۴ لیتر متغیر است.

کوئیک ۷۰۶

از حرفه‌ای ترین و به روزترین دستگاه‌های هیتر هویه می‌توان به مدل ۷۰۶ شرکت کوییک اشاره نمود. این دستگاه که توان ۲۲۰ واتی و ولتاژ مصرفی ۷۰۰ ولت دارد، با داشتن صفحه دیجیتال بر ساختار خود قادر به نمایش محدوده دما به تعمیرکار بوده و اعمال تغییرات دمایی مورد نیاز را به میزان زیادی تسهیل می‌کند. علاوه بر آن، قابلیت سرد و گرم شدن خودکار این دستگاه نیز به محبوبیت آن افزوده است. بلافاصله پس از قرارگیری دسته بر روی پایه، دمای المنت به صد درجه تنزل پیدا کرده و انرژی دستگاه به خوبی ذخیره می‌شود.

هیتر هویه یاکسون مدل YX ۸۷۸ D، هیتر هویه کوئیک مدل دیجیتال ۷۰۵، دستگاه کوئیک مدل ۷۱۲، دستگاه هیتر هویه باکو مدل BK ۷۰۲ B و ..... را می‌توان از دیگر انواع هیتر هویه‌های پرمتقاضی عرضه شده به بازار دانست.

قیمت خرید هیتر هویه

قیمت خرید هیتر هویه با توجه به شرکت سازنده، کیفیت محصول، اصالت کالا، مدل و توان خروجی آن و ..... در متفاوت است و نمی‌توان عدد و رقم خاصی را برای آن در نظر گرفت. اگر قصد خرید هیتر هویه از مرجعی معتبر دارید می‌توانید به امگا ابزار مراجعه کنید.

امگا ابزار به عنوان یک مرجع معتبر فروش انواع لوازم جانبی تعمیرات تبلت و تلفن همراه بوده و با ضمانت اصالت و قیمت کالا، ارسال به سراسر کشور، ضمانت مرجوعی و .... سعی بر رقم زدن خریدی به یادماندنی برای کاربران عزیز دارد. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید و مشاهده سایر محصولات مجموعه امگا ابزار به نشانی الکترونیکی https://omegaabzar.com/ مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.