سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: برنامه‌ای برای اعمال خاموشی در مشهد از پنجم تا یازدهم تیرماه تدوین شده است اما اجرای آن قطعی نیست و بسته به دمای هوا و میزان اوج مصرف شبکه دارد.

اعمال خاموشی برق در مشهد بستگی به دمای هوا و میزان مصرف دارد

به گزارش قدس آنلاین، عباس آذری  افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا تا ۴۰ درجه سانتی گراد در هفته آینده شرکت توزیع نیروی برق مشهد برنامه احتمالی برای اعمال خاموشی در شهر مشهد تدوین کرده است و آن را از طریق سایت شرکت و اپلیکیشن "برق من" اطلاع رسانی می کند.

وی ادامه داد: یکی از پرمصرف ترین دستگاه های برقی در ایام تابستان، سیستمهای سرمایشی اعم از چیلرها، هواسازها و کولرهای گازی است که مدیریت مصرف روی اغلب آنها اجرا نمی شود و با مدیریت این بخش می توان یک چهارم مصرف برق را کاهش داد.

او اضافه کرد: برنامه احتمالی خاموشی در شهر مشهد برای بخش خانگی و اداری است و بخشهای صنعتی و کشاورزی برنامه ریزی مجزایی دارد که پنجشنبه هر هفته برای مدیریت مصرف برق آنها در هفته پیش رو تصمیم گیری و طبق برنامه انجام می شود.

کشف ۶ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: از سال گذشته تاکنون ۶ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز در این شهر کشف و ضبط شده و به افراد گزارش دهنده فعالیت این دستگاهها ۷۰ میلیون تومان پاداش داده شده است.

آذری افزود: از این میزان هزار و ۶۴ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در سال گذشته و چهار هزار و ۹۳۶ دستگاه از ابتدای امسال تاکنون در مشهد کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد:از این تعداد ۱۷۸ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در راستای اجرای ۲ مرحله مانور سراسری جمع آوری رمزارزهای غیرمجاز در کشور توسط ۱۳ اکیپ عملیاتی مرکب از نماینده فنی، کارشناس حراست، نماینده و کارشناس سازمان صنعت و ضابط قضایی ( نیروی انتظامی) شناسایی و جمع آوری شده است.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: هفته گذشته و در نخستین مانور عملیات جمع آوری رمز ارزها در مشهد از ۹ آدرس تعداد ۳۹ مورد و در هفته جاری و در جریان دومین مانور، از ۹۹ آدرس، تعداد ۱۳۹ دستگاه رمز ارز کشف شد.

آذری از تمامی شهروندان خواست گزارش محل استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را به شماره تلفن ۳۱۷۰۳۴۳۰ اطلاع دهند و تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.