معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

توئیت معاونان وزیر ارشاد و سخنگوی وزارت خارجه درباره حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش قدس آنلاین، محمد خدادی ‏در توئیتر نوشت: «حادثه تلخ ازدست‌دادن دو ‎بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه ‎محیط زیست را به همکارانم در رسانه و خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و با همه وجود پیگیر دستگاه‌های متولی برای روشن‌شدن علت حادثه، جبران خطاهای احتمالی و تلاش حداکثری برای مجروحان هستم.»

رئیس سازمان سینمایی هم در پیامی، درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست را تسلیت گفت.

حسین انتظامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏درگذشت خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران حوزه محیط‌زیست ایرنا و ایسنا درحادثه غمبار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده ارومیه-نقده را به خانواده آنان، مدیران وهمکاران‌شان در این دو رسانه اصیل وجامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم. روحشان چون چهره‌های معصومشان پرلبخند.»

پیام تسلیت خطیب زاده

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود، درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

 سعید خطیب‌زاده نوشت: «در کنار همکارانم در جامعه رسانه‌ای کشور سوگوار این جان‌های بی‌قرار و مشتاقیم که ناباورانه پرکشیدند. برای مصدومین این حادثه غم‌انگیز نیز آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.