مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: هیچ کمبودی در خصوص آرد در گلبهار وجود ندارد مشکل اصلی در نظارت‌های اتحادیه نانوایان و اداره صمت است.

ماجرای صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های گلبهار چیست؟ / کمبود آرد نداریم مشکل در نظارت‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، در  تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های گلبهار، برای پیگیری به سراغ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی رفتیم.

حمیدرضا نوری  در خصوص کمبود آرد در این شهر گفت: هیچ کمبودی آردی وجود ندارد؛ ما بر اساس سرانه جمعیتی که مورد تایید دستگاه‌های امنیتی است سهمیه آرد گلبهار را تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما بر اساس مصوبه کارگروه خراسان رضوی سهمیه آرد را اختصاص می‌دهیم و هیچ کمبود آردی وجود ندارد، افزود: مشکل ما در نظارت است باید اتحادیه نانوایان و اداره صمت(صنعت، معدن و تجارت) به ساعت پخت و سهمیه آرد نظارت داشته باشند تا نان مردم از دامداری‌ها سردرنیاورد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: در عین حال اگر کارگروه خراسان رضوی افزایش سهمیه آرد را مصوب کند ما آن را اجرا خواهیم کرد.

نوری با بیان اینکه شلوغی و صف مقابل نانوایی به ذائقه مردم برمی‌گردد، ادامه داد: امروز چون مرغ، گوشت و برنج گران شده است مصرف نان افزایش پیدا کرده که باید مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از کیفیت پایین نان در برخی نانوایی‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت: وقتی نان از خوراک دام ارزان‌تر باشد مصرف بالای نان طبیعی است، ما فقط آرد را تأمین می‌کنیم وظیفه نظارت با اتحادیه نانوایان و صمت است، در برخی نانوایی‌ها کارگران ساختمانی را بکارگیری می‌کنند و این افراد تجربه ندارند که همین موضوع در کیفیت نان نقش  مهمی دارد.

وی به جایگاه کشوری خراسان رضوی در کیفیت نان اشاره کرد و گفت: بعد از تهران ما بین رتبه اول و دوم در حال جابجا شدن هستیم و در برخی موارد مقام نخست را داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.