۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 759113

هفته بیست و پنجم لیگ برتر را باید نقطه فرار بزرگ پرسپولیس بدانیم. جایی که اگر مردان یحیی موفق شوند در خانه مقابل گل گهر پیروز شوند گام بزرگی برای جدا شدن از تعقیب کننده اصلی خود یعنی سپاهان برداشته‌اند.

 نصف جهان پشت ژنرال

نکونام با متوقف کردن زنبورهای نصف جهان در تور فولادی خود بزرگ‌ترین خدمت را به سرخپوشان پایتخت کرد. حالا فقط کافی است تا یحیی بتواند مچ قلعه نویی را در آزادی بخواباند.این در حالی است که سپاهان این هفته بازی راحتی مقابل ماشین سازی در اصفهان دارد و توقف احتمالی پرسپولیس مقابل سیرجانی‌ها باز دو تیم را شانه به شانه هم خواهد کرد. امیری، کامیابی نیا و نعمتی غایبان پرسپولیس هستند و احتمالاً یحیی با توجه به استراحت نوراللهی تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به بازی با مس خواهد داشت. قلعه‌نویی بعد از شکست مقابل استقلال در همین آزادی حالا در خطر از دست دادن شانس کسب سهمیه است. یعنی اگر در بازی امروز مقابل سرخ‌ها هم مغلوب شود احتمالاً فصل را بدون دستاوردی باید با آن همه هزینه برای گل گهری‌ها به پایان برساند. در بازی رفت قلعه نویی محروم بود و پرسپولیس در سیرجان با ۵ گل آتش بازی کرد. این بازی می‌تواند جنبه انتقامی و حیثیتی هم برای ژنرال داشته باشد. ساعت ۱۹:۵۰ این بازی را از دست ندهید.

داور و سایپا مقابل پدیده؟

اما در دیگر بازی امشب که ساعت ۱۹:۵۰ برگزار می‌شود، تیم پدیده با روحیه ای عالی حاصل از برد ۱۰ نفره مقابل تراکتور به مصاف سایپای جان‌سخت می‌رود. پدیده و سایپا در این فصل هر دو با وجود ناکامی‌هایی که داشتند اما تیم خطرناکی برای حریفان بودند. این بازی در پایتخت انجام می‌شود و نارنجی پوشان روی سه امتیاز آن برای جدا شدن از انتهای جدول حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره مصاف برابر سایپا گفت: بازی با سایپا بسیار سخت است چون این تیم برای ادامه راهش و فاصله گرفتن از انتهای جدول تلاش می‌کند و ما هم برای گرفتن سه امتیاز و بهبود جایگاه خود تلاش می‌کنیم. باتوجه به شرایط جدول و پایان فصل، شرایط سخت است و امیدوارم همه تیم‌ها برای هدفشان تلاش ‌کنند و عدالت نیز توسط داوران برقرار شود.  بازی تراکتور  و ذوب‌آهن هم جذاب خواهد بود. باید دید فیروز کریمی در بازگشتش به لیگ برتر چه نسخه ای برای شفای تیم زنوزی پیچیده است. مالک تراکتور رکوردی تاریخی را در استخدام ستاره و سرمربی از خود به جا گذاشته است. ذوب آهن که دارد برای ماندن دست و پا می‌زند این آشفتگی حریف برایش فرصتی خوب است تا دست پر از تبریز برگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.