نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو معتقد است باید دومین مازندرانی باشد که بعد از قاسم رضایی به مدال طلای المپیک می‌رسد.

فرنگی‌کار ملی‌پوش مازندرانی به دنبال تکرار طلای المپیک

به گزارش قدس آنلاین، یکی از فرنگی‌کاران موفق و آینده‌دار تیم ملی کشتی ایران که توانست سهمیه المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کند، محمد هادی ساروی است. کشتی‌گیر با انگیزه و عنوان‌داری که پیش از این عناوین قهرمانی آسیا و جهان را هم در فهرست افتخاراتش ثبت کرده و حالا با تمام وجود برای درخشش در المپیک گام بر می‌دارد. ضمن اینکه او در نظر دارد بعد از قاسم رضایی، دومین طلایی کشتی فرنگی استان مازندران در المپیک باشد. افتخاری که در المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط قاسم رضایی نصیب کشتی ایران و همچنین استان مازندران شد.

در همین راستا محمدهادی ساروی در آستانه آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه امیدوار است بتواند کشتی فرنگی استان مازندران را صاحب دومین مدال طلای المپیک کند، گفت: حضور در اردوهای تیم ملی، کمک بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم از لحاظ فنی و جسمانی به شرایط مطلوبی برسم. البته پس از اینکه تمرینات و مسابقات به دلیل کرونا تعطیل شد از لحاظ جسمی و فنی کمی افت کردیم، اما در ادامه توانستیم با حضور در اردوی تیم ملی دوباره به آمادگی مطلوب برسیم.

وی به وضعیت کنونی خود تا قبل از حضور در المپیک اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هم اکنون از لحاظ آمادگی جسمی و فنی در شرایط خوبی هستم. ضمن اینکه حضور در تورنمنت بین المللی لهستان نیز برای من بسیار مفید بود و توانستم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کنم.

ساروی به حضور روحیه بخش محمد بنا به عنوان پرافتخارترین مربی کشتی فرنگی ایران در اردوها اشاره کرد و گفت: وی انگیزه لازم را به ما می‌دهد تا به خودباوری کامل رسیده و نهایت تلاش خود را برای کسب مدال طلا در المپیک انجام دهیم. البته در کنار محمد بنا، مربیان دیگری هم هستند که پا به پای ما برای موفقیت در المپیک تلاش می‌کنند.

این کشتی‌گیر مازنی خاطرنشان کرد: نخستین تجربه مهم من در رده بزرگسالان، حضور در مسابقات جهانی قزاقستان بود که البته با توجه به کم تجربگی و جوان بودن، نتوانستم به نتایج خوبی برسم. اما در حال حاضر این شانس را دارم که به عنوان دومین تجربه بزرگ خود در المپیک به میدان بروم. مطمئناً از این فرصت نهایت استفاده را خواهم برد تا کشتی مازندران را پس از قاسم رضایی، صاحب دومین طلای کشتی فرنگی المپیک کنم.

گفتنی است؛ اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو طی روزهای ۱۱ تا ۲۲ تیرماه در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.