امام جمعه بردسکن در خطبه‌های هفته پیش نماز جمعه گفت: دوری بردسکن از مرکز استان همیشه موجب شده مدیری که وارد شهرستان می‌شود، یا وقت نداشته باشد و یا خیلی خسته که فرصت شنیدن مسایل و مشکلات مردم را نداشته باشد.

انتقاد امام جمعه بردسکن از مدیران خسته؛ باز هم وزیر خسته به بردسکن رسید

به گزارش قدس آنلاین، از آنجا که سفرهای وزرا  و یا مدیران کل به شهرستان‌ها بصورت فشرده انجام می‌شود، دیروز  رزم حسینی زمانی به بردسکن آمد که خستگی در چهره او نمایان بود.

اینگونه سفرها  ضمن اینکه موجب می‌شود، بازخورد مناسب را نداشته باشد، باعث می‌شود مردم چهره شاداب مسئول کشوری را شاهد نباشند بنابراین باید برنامه‌های سفر وزرا و یا مدیران کل بصورتی برنامه ریزی شود تا آن مسئول بهتر بتواند حضور داشته باشد و ثمرات سفر وی  بیش از این باشد.

دیروز در حالی رزم حسینی وارد محل مراسم حضور در جمع معدن کاران در معدن کومه پارس منطقه بردسکن قرار گرفت که خستگی سفر به وضوح در چهره او دیده می‌شد.

امام جمعه  بردسکن در خطبه نماز جمعه هفته گذشته با انتقاد از سفرهای مدیران به شهرستانها  وبه‌ ویژه بردسکن گفت: دوری بردسکن از مرکز استان همیشه موجب شده مدیری که وارد شهرستان می‌شود، یا وقت نداشته باشد و یا خیلی خسته که فرصت  شنیدن مسایل ومشکلات مردم را نداشته باشد.

حجت الاسلام  علی اصغر امینی افزود: بردسکن که بیش از ۲۵ سال است به شهرستان ارتقا پیدا کرده است و از مرکز استان ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد، به نوعی در دروازه خراسان رضوی قرار گرفته است، نباید مدیران کشوری و استانی فقط خستگی خود را به شهرستان بیاورند و به خاطر وقت کم شهرستان را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.