سیستان و بلوچستان- معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از راه اندازی ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان به همت سپاه در راستای کمک به کادر درمان خبر داد.

۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ غلامرضا آتون با اشاره به اینکه مجموعه بسیج و سپاه با تمام ظرفیت در اختیار مردم است، بیان کرد: این مجموعه مردمی از همان روزهای نخست همه‌گیری، همچون گذشته به یاری مردم شتافت و پا به پای مدافعان سلامت در راستای خدمت‌رسانی به جامعه کوشید.

وی افزود: این بار نیز با توجه به شیوع ویروس و وضعیت فعلی استان، سپاه سلمان در راستای کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌کند.

به گفته این مقام مسئول، قطع زنجیره کووید ۱۹، جلوگیری از ازدحام جمعیت، تشویق مردم به تزریق واکسن و کمک به بیماران مناطق محروم و کاهش آلام آنان که برای مداوا از یک شهر به مکان دیگری تردد نکنند از دیگر اهداف راه اندازی این مراکز می‌باشد.

وی تصریح کرد: از این میزان پنج مرکز تجمیعی در منطقه سیستان، سه مرکز در ایرانشهر، سه مرکز در چابهار، دو مرکز در نیکشهر و در سایر شهرستان‌های دیگر نیز یک مرکز راه اندازی خواهد شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه سلمان استان افزود: تأمین تمامی امکانات لازم در هر مرکز بر عهده سپاه‌های شهرستانی و تأمین سیستم کامپیوتر و واکسن با شبکه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

آتون با بیان اینکه این مراکز با نام شهید شاخص هر شهرستان نامگذاری خواهد شد، گفت: در شهرستان زاهدان سه مرکز شهید لطیفی واقع در خیابان بعثت سوله صالحین حوزه ثارالله، مرکز شهیده ترکان واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع بلوار ثارالله و مرکز شهید بخته‌ای واقع در خیابان امداد سالن استانداری برای راه اندازی این مراکز در نظر گرفت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.