معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس مصوبه ستاد محدودیت‌ها را به سراسر کشور ابلاغ کردیم؛ بازرسین ما نیز در کنار بازرسان وزارت بهداشت و وزارت صمت و نیروی انتظامی در امر نظارت و بازرسی بر اجرای دقیق مصوبات ستاد و احیانا برخورد با متخلفین حضور خواهند داشت.

بازرسان اتاق اصناف بر حسن اجرای محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت/اصناف مصوبات را رعایت کنند تا آسیب بیشتری نبینند

«بهنام نیک منش» معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در گفتگو با قدس آنلاین با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا در کشور و با توجه به اینکه از روز گذشته محدودیت هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده ما نیز بر اساس مصوبه ستاد محدودیت‌ها را به سراسر کشور اعلام و ابلاغ کردیم؛ بازرسین ما نیز در کنار بازرسان وزارت بهداشت و وزارت صمت و نیروی انتظامی در امر نظارت و بازرسی بر اجرای دقیق مصوبات ستاد و احیانا برخورد با متخلفین حضور خواهند داشت.

وی ضمن اظهار امیدواری در رابطه با رعایت مصوبات از سوی تمام اصناف تأکید کرد: انشاالله که تخلفی رخ نخواهد داد و اصناف ما موارد را به درستی رعایت خواهند کرد با این حال اگر تخلفی نیز رخ بدهد بازرسین و ضابطین ما برخورد لازم را به عمل خواهند آورد.

نیک‌منش درباره جزئیات تعطیلی اصناف در تهران نیز اظهار داشت: از امروز یکشنبه( ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ ) فقط مشاغل مشمول گروه یک مجاز به فعالیت هستند و شاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تا زمانی که شهر تهران از وضعیت قرمز خارج نشود، تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد:  از صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها درخواست می‌شود، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند و تا اعلام بازگشایی از سوی مراجع ذی‌صلاح فعالیت‌های خود را متوقف کنند، زیرا عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باعث ادامه روند تعطیلی‌ها می‌شود و اصناف آسیب بیشتری را متحمل خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.