فرمانده انتظامی مشهد گفت: برخورد با سارقان خشن و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز همانند سال گذشته از اولویتهای فرماندهی انتظامی این شهرستان در سال جاری است.

برخورد با سارقان خشن اولویت پلیس مشهد است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقانپور  افزود: در راستای اجرای این هدف متذکر می شوم پلیس حافظ جان، مال،  ناموس و امنیت مردم است و اگر برخورد قهری با مخلان نظم عمومی نداشته باشد، امنیت پایدار در شهر محقق نخواهد شد.

وی گفت: متاسفانه رسانه های معاند با برش و گزینش برخی وقایع از برخورد خشن پلیس با مخلان نظم و امنیت سعی در زیر سوال بردن این تلاشها و ایجاد جنجال های رسانه ای دارند، که رسانه ها در راستای خنثی سازی این اقدامات موذیانه، با آگاه سازی و تبیین حقایق و عقبه رخدادی که پلیس را مجبور به استفاده از قوه قهریه کرده است، بارها این نیرو را یاری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد به فضای افسارگسیخته نشر مطالب مسموم خبری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در رویدادهای مختلف با ورود رسانه و تبیین حقایق در صحنه برای مردم، اقدامات قاطع پلیس در برخورد با هنجارشکنان مورد تایید جامعه قرار گرفته است.

دهقانپور اضافه کرد: به تازگی نیروی پلیس در مشهد برای رفع یک نزاع خانوادگی وارد عمل شد، فردی علاوه بر تهدید و مجروح کردن چهار نفر در این حادثه، به یک مامور پلیس نیز آسیب رسانده بود که در این شرایط، ماموری دیگر با استفاده از سلاح و ابزار قانونی که در اختیار داشت برای زمین گیر کردن فرد مهاجم اقدام نمود و یقینا مردم نیز در چنین شرایطی، برخورد قاطع و قهرآمیز پلیس را مطالبه می نمایند.

وی خواستار تسریع در انتشار برخی اخبار مهم پلیسی توسط واحد اطلاع رسانی این نهاد شد و گفت: معتقدم اطلاع رسانی سریع به خبرنگاران، پس از وقوع برخی حوادث حاد، باید در کمترین زمان ممکن انجام شود که ما این رویکرد را در دستور کار قرار داده ایم و علاوه بر این قبیل نشستها، رابطه خبری با اصحاب رسانه را توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.