مدیر امور منابع آب مشهد از آزادسازی حدود هزار مترمربع از حریم و بستر اراضی کوهباد شهرستان مشهد خبر داد.

آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از حریم و بستر اراضی کوهباد مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد برزویی  از آزادسازی بخشی از اراضی تصرف شده در مشهد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری گروه رودخانه‌های امور آب مشهد و همکاری نیروی انتظامی، حدود یک هزار متر مربع از حریم و بستر اراضی عارفی ۱۵ معروف به کوهباد شهرستان مشهد رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی، منابع طبیعی کشور، حمایت از حقوق عمومی، حفاظت و صیانت از منابع آبی و با استفاده از ظرفیت شورای حفظ بیت المال، گروه رودخانه‌های امور منابع آب مشهد اقدام به آزادسازی و رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر اراضی کوهباد کردند.

مدیر امور منابع آب مشهد با بیان این‌که در ادامه برخورد با متخلفان و و در راستای صیانت از منابع آبی، پنجمین دستگاه حفاری غیرمجاز در محدوده عملکرد امور منابع آب مشهد توقیف شد، گفت: به دنبال این اقدام، یک دستگاه غیرمجاز حفاری چاه در اراضی روستای ناظریه مشهد در حین حفاری چاه غیرمجاز، شناسایی و توقیف شد و به انبار شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی منتقل شد.

وی اضافه کرد: این پنجمین دستگاه غیرمجاز حفاری چاه بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد مشتمل بر شهرستان‌های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان و طرقبه شاندیز توقف شده است.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.