مازندران- مدیرعامل نیروگاه نکا از مدار خارج شدن ۸۰۰ مگاوات برق این نیروگاه را رد کرد و گفت: هیچ واحدی از مدار خارج نشده است.

نیروگاه نکا از مدار خارج نشده است

به گزارش قدس آنلاین؛ محسن نعمتی با اشاره به پیک برق در روز گذشته و مصرف بالا و قطع برق، افزود: مشکلی در تولید برق در نیروگاه نکا نداشتیم و کل واحدها از قبل آماده بهره برداری در پیک تابستان بود.

وی افزود: افزایش مصرف در روزهای گذشته موجب بروز مشکلات و قطعی برق شد و روز گذشته مصرف برق به ۶۸ هرار مگاوات رسید و شاهد ۱۰ هزار مگاوات افزایش مصرف بودیم.

وی با عنوان اینکه واحدهای ما از مدار خارج نبود و تنها به دلیل پیک رانی بخش گاز، یک واحد در دو تا سه ساعت روز یکشنبه و ساعت غیر پیک بار با تقاضای شرکت گاز از مدار خارج شد و ربطی به زمان پیک مصرف نداشت و تمام واحدها در مدار بود.

نعمتی با تکذیب از مدار خارج شدن ۸۰۰ مگاوات برق نیروگاه خاطر نشان کرد: در روز گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ مگاوات مصرف برق استان مازندران و گلستان بود در حالی که در همین زمان در سال گذشته مصرف ۴ هزار و ۱۰۰ مگاوات بود و هیچ واحدی از مدار خارج نشد.

مدیرعامل برق نکا یادآور شد: سال گذشته مردم کرونا را جدی گرفته و بسیاری از صنایع و مغازه‌ها تعطیل بود ولی اکنون باور ندارند و بسیاری از مراکز بازگشایی شده و شاهد مصرف بالای برق هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.