زنجان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مرحله نخست نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته‌های فناوری اطلاعات در تیرماه سال ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مسابقات ملی مهارت، آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدرضا انصاری اظهار کرد: مرحله نخست نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته‌های فناوری اطلاعات در تیرماه سال ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این مسابقات به صورت آنلاین در مرکز مهارت‌آموزی الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی eskill.ir برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات رشته‌های فناوری اطلاعات بیان کرد: همه افرادی که در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شرکت کرده‌اند می‌توانند با وارد شدن به سامانه از نحوه و شرایط آزمون مطلع شده و در زمان مشخص شده در آزمون شرکت کنند.
انصاری با اشاره به اینکه ورود به سامانه آزمون با آدرس  www.eskill.ir میسر است، ادامه داد: آزمون رشته فناوری‌های وب  ۱۷ و ۱۸ تیر، رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و پردازش ابری ۲۲ تیر، توسعه نرم‌افزارهای موبایل و راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب و کار و امنیت سایبری ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.