مازندران- سرپرست شرکت توزیع برق مازندران قطع برق در برخی از مناطق استان را خارج از عهده این شرکت دانست و گفت: وزارت نیرو ناچار به خاموشی خارج از برنامه است.

قطع برق در برخی مناطق مازندران خارج از اختیار استان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید کاظم حسینی کارنامی روز چهارشنبه در بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از مرکز دیسپاچینگ فوریت های برق مازندران با اعلام اینکه با هردرجه افزایش گرمای هوا، ۱۰۰ مگاوات افزایش مصرف در استان را شاهد هستیم، اظهار کرد: کمبود ۸۰۰ مگاواتی سهمیه برق استان موجب شد طی روزهای گذشته شاهد قطع چندباره برق باشیم.

وی با اشاره به اینکه صنایع کمتر از یک درصد برق مصرفی استان را استفاده می کنند از مصرف ۷۵ درصدی مشترکین خانگی گفت و گفت: ۳۹ فیدر برق در استان داریم که بیمارستان ها را تغذیه می کنند و به هیچ عنوان قطع نخواهند شد.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه با کاهش نزولات جوی و کاهش آب پشت سدها، شاهد کاهش ۷ هزار مگاواتی تولید برق در کشور هستیم، افزود: افزایش ۴ درجه ای دمای هوا و وارد مدار شدن زودهنگام چاه های کشاورزی از دیگر علل افزایش مصرف برق در استان است.

حسینی کارنامی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با چرایی قطع برق غیر از برنامه اعلام شده از سوی شرکت این مساله را تکذیب کرد درحالیکه چندی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما، از بابت قطع برق خارج از برنامه از شهروندان مازنی عذرخواهی کرده بود. و این درحالی است که شهروندان بسیاری در سراسر استان نسبت به قطع برق خارج از جدول زمانبندی پیش بینی شده گلایه دارند.

وی از کشف ۱۰۸ مزرعه تولید رمز ارز و جلوگیری از فعالیت ۳ هزار ماینر خبر داد و گفت: برق ۳۵ دستگاه اجرایی که کاهش ۵۰ درصدی مصرف را رعایت نکردند، قطع گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.