میلیچ بعد از بازی تراکتورسازی با انتشار دو استوری پشت سر هم با هواداران استقلال خداحافظی کرد،با این اتفاق هواداران ناراضی استقلال مددی را به باد انتقاد گرفتند اما انتشار پیش نویس قرارداد جدید میلیچ نشان می‌دهد بازیکنان کروات نیز همانند سایر بازیکنان و مربیان خارجی به دنبال بازارگرمی برای خود بوده و با موج‌سواری روی احساسات هواداران به دنبال تحت فشار قراردادن مدیران بوده است تا رقم دلخواه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند.

اما اصل داستان چیست؟ میلیچ مدعی بود که در صورت تمدید قرارداد حاضر است کلیه مطالبات خود را ببخشد، طبیعی بود که هواداران با شنیدن این موضوع کاملاً هیجان زده شدند تا این قرارداد امضا شود،اما پس از بررسی دقیق پیش نویس قرارداد حمیدرضا آصفی متوجه می‌شود موضوع بخشش مطالبات در هیچ بندی از قرارداد ذکر نشده، بلکه مدیر برنامه بازیکن به صورت زیرکانه ای در بندی از قرارداد آورده است میلیچ پیش از امضای قرارداد جدید مطالبات معوقه، مالیات بر قرارداد، عوارض خروج از کشور و پاداش‌های معوقه را نیز باید دریافت کند. از طرفی رقم مورد درخواست وی ۱۹۲ هزار دلار از فصل قبل بیشتر است و به اضافه آن مبلغ ۱۱۷ هزار دلار باید به عنوان مالیات به وی پرداخت شود؛ در نتیجه با احتساب این آیتم ها و سایر آپشن های موجود رقم پرداختی به میلیچ حدود یک میلیون دلار خواهد شد که این رقم به هیچ عنوان برای بازیکن ۳۶ ساله منطقی نیست.

پس از این بررسی‌ها آصفی موضوع را به اطلاع مددی می‌رساند و تأکید می‌کند در صورت امضای قرارداد جدید باشگاه استقلال گرفتار یک پرونده ترکمنچای دیگر می‌شود، از این رو مددی به هیچ عنوان حاضر به پذیرش پیش نویس اولیه نمی شود و موضوع به چالش برخورد می‌کند، حالا با این تفاسیر چنانچه میلیچ از استقلال شکایت کند، قطعاً استقلال محکوم به پرداخت مطالبات معوقه وی خواهد شد که این مبلغ با احتساب دیرکرد در پرداخت به نصف رقم مورد نظر مدیر برنامه این بازیکن هم نخواهد رسید، از این رو استقلال از حواشی یک ماجرای پر تنش به این شکل دور شد.

با این حال مهدی عبدیان روز گذشته با بازنشر استوری میلیچ که از هواداران خداحافظی کرده بود، حمایت خود را از این بازیکن نشان داد تا جدال های مدیریتی در این ارتباط همچنان داغ بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.