هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید آنها از شکست در فینال یورو درس‌های زیادی خواهند گرفت. در مقابل ونوچی مدافع ایتالیا گفت: درس خوبی به انگلیس و هوادارانش دادیم.

هری‌کین: شکست در ضربات‌پنالتی بدترین حس دنیاست

قدس آنلاین: هری کین ستاره تیم ملی انگلیس بعد از شکست این تیم در فینال گفت: " بچه‌ها نمی‌توانستند عملکردی بهتر از این داشته باشند. شکست در ضربات پنالتی بدترین احساس جهان است. این یک تورنومنت فوق‌العاده بود و ما باید به خودمان افتخار کنیم و سرمان را بالا نگه داریم. قطعاً به ما لطمه وارد شده و تا مدتی نیز همراه مان خواهد بود."

کین در ادامه گفت: "ما مقابل یک تیم بسیار خوب بازی داشتیم. همچنین شروع ما نیز بسیار خوب بود اما برخی اوقات وقتی شما گل زودهنگامی به ثمر برسانید تداوم فشار کار دشواری خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که شرایط تحت کنترل مان بود چرا که آنها موقعیت‌های زیادی ایجاد نمی‌کردند. از طرفی ما در وقت‌های اضافه نیز خوب عمل کردیم و چند موقعیت داشتیم.

ما از این شکست یاد خواهیم گرفت، پیشرفت می‌کنیم و قطعا انگیزه بیشتری برای موفقیت در جام جهانی سال آینده به ما خواهد داد."

خط و نشان بونوچی

لئوناردو بونوچی یک شب درخشان را پشت سر گذاشت و توانست با ایتالیا فاتح یورو ۲۰۲۰ شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در دیدار پایانی یورو ۲۰۲۰ توانست انگلیس را در ضربات پنالتی شکست داده و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شود. ایتالیا یک بار سال ۱۹۶۶ توانسته بود قهرمانی را از آن خود کند.

بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت ولی جان لوئیجی دوناروما با سه مهار پنالتی قهرمانی را به آتزوری هدیه داد. تک گل ایتالیا را بونوچی زده بود.

لئو بونوچی مدافع ارزشمند ایتالیا در پایان بازی بسیار خوشحال بود. او به خبرنگاران گفت:« خدای من، این بهترین شب زندگی ام است. رویایی بود که به حقیقت پیوست. گروهی متحد بودیم و به خودمان باور داشتیم.

رفته رفته اعتماد به نفس مان بیشتر و بیشتر شد و امشب تبدیل به افسانه شدیم. ۵۸ هزار نفر در ومبلی بودند و انگلیس حریف بزرگی بود که حمایت هواداران خودی را داشت. حالا آنها ناامیدند و معتقدم درس خوبی به این تیم دادیم. قبل از بازی علیه‌مان سوت می زدند ولی هنگام گرم کردن هم قسم شدیم تا بازی را پیروز شویم و اینگونه پاسخ شان را بدهیم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.