نمایشگاه "ردای گوهرشاد"، به مناسبت ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب، روز دوشنبه در سالن ترمه‌چی بوستان کوهسنگی مشهد، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برپا شد.

نمایشگاه "ردای گوهرشاد" در مشهد گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  با اعلام این خبر افزود: فراخوان جشنواره طراحی لباس ایرانی اسلامی ردای گوهرشاد، در خردادماه سال جاری منتشر شد و آخرین مهلت ارسال تا ۱۵ تیرماه تعیین شده بود.

یوسف اسماعیل‌زاده افزود: این جشنواره در سه بخش مختلف لباس های رسمی، مجلسی و عفاف و حجاب برگزار شد و یک بخش ویژه دانش‌آموزان طراحی دوخت در نظر گرفته شد که با استقبال علاقه‌مندان روبه رو شد.  

وی اضافه کرد: در مجموع از بین ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۱۲۰ اثر به مرحله داوری راه یافت که این آثار از امروز ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در معرض دید عموم خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد افزود: سومین جشنواره ردای گوهرشاد، با محوریت حجاب اسلامی، ایرانی و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

نمایشگاه ردای گوهرشاد تا ۲۳ تیرماه در ۲ نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در بوستان کوهسنگی پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.