فدراسیون کشتی در آستانه اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان به رقابتهای جهانی وعده داد برنامه‌های مدون و جامعی برای این رده سنی دارد.

نگاه ویژه فدراسیون کشتی به نسل آینده تیم‌های ملی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای ۲۸ تیر تا سوم مرداد ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود. بر این اساس آزادکاران نوجوان روز ۲۶ تیر و فرنگی‌کاران نیز روز ۳۰ تیرماه برای حضور در این مسابقات راهی مجارستان خواهند شد.

این در حالیست که برنامه‌های این رده سنی هم مثل دیگر رده‌های ملی طی یکی دو سال گذشته دستخوش محدودیت و تعطیلی‌های کرونایی شد و فدراسیون به ناچار مجبور بود تا برای حفظ سلامت نوجوانان، برخی از رویدادهای این رده سنی را لغو یا به زمان دیگری موکول کند.

البته فدراسیون کشتی همواره نگاه ویژه ای به آینده سازان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان داشته و دارد و در این مدت برخی از اردوهای آماده سازی آزاد و فرنگی‌کاران نوجوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

اما این پایان کار فدراسیون کشتی برای نوجوانان نیست، چرا که علیرضا دبیر در آستانه اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان به رقابتهای جهانی در اردوی آنها حضور یافت و اظهارات امیدوارکننده و روحیه بخشی را مطرح کرد. به گفته رئیس فدراسیون گویا امسال بلافاصله بعد از برگزاری رقابت‌های کشوری نونهالان در شهریور ماه، برنامه ویژه ای هم برای رده نوجوانان در نظر گرفته شده است.

دبیر در همین راستا خطاب به مسافران رقابتهای جهانی نوجوانان اعلام کرد: پس از این مسابقات رها نخواهید شد و با توجه به اینکه ۱۷ سال سن دارید به تورنمنت‌های مختلف در رده‌های سنی بزرگسالان اعزام خواهید شد. دلیل این موضوع هم این است که در دنیا سن قهرمانی در رده بزرگسالان پایین آمده و از هم اکنون باید به فکر این باشیم که از ۱۸ سالگی در رده سنی بزرگسالان نیز حضور پیدا کنید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.