مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی از فراهم شدن زمینه مشارکت عموم مردم در سنت حسنه قربانی روز عید خبر داد و گفت: در این طرح، همه مردم می توانند با پرداخت نذر خود به آستان قدس، به هر میزان ممکن در هزینه خرید دام مشارکت کنند و در ثواب توزیع گوشت قربانی بین محرومان و نیازمندان شریک باشند.

دریافت نذورات مردمی توسط آستان قدس برای سنت حسنه قربانی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اسماعیل‌زاده بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن دهم ذی‌الحجه، مصادف با عید سعید قربان، مؤمنان در اقصی نقاط کشور می‌توانند به سه صورت در برنامه‌های آستان قدس رضوی برای انجام سنت نیکوی قربانی در راستای کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه مشارکت کنند.

وی گفت: دفتر نذورات دریافت دام زنده حرم مطهر رضوی واقع در خیابان نواب صفوی، ابتدای زیرگذر حرم مطهر، ورودی پارکینگ شماره ۳، به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش گوسفند زنده برای انجام این سنت حسنه است.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان به مشارکت در قربانی عید آستان قدس رضوی می‌توانند میانگین هزینه یک رأس گوسفند کامل به مبلغ ۲۵ میلیون ریال را به صورت حضوری یا غیرحضوری پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: به منظور فراهم شدن شرایط مشارکت اقشار بیشتری از جامعه در سنت زیبای قربانی عید، آستان قدس رضوی تمهیداتی اتخاذ کرده است تا علاقه‌مندان با پرداخت هر مبلغ دلخواه نیز بتوانند در قالب «قربانی مشارکتی» در این امر خیر سهیم شوند.

 

مسیرهای دریافت هزینه قربانی

اسماعیل‌زاده درباره راه‌های حضوری پرداخت هزینه قربانی گفت: در آستانه این عید بزرگ مسلمانان، دفاتر نذورات مستقر در مبادی ورودی و صحن‌های حرم مطهر رضوی و همچنین دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در مراکز استان‌ها، آمادگی دریافت هزینه یک رأس دام زنده یا مبلغ دلخواه مراجعان را دارند.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح معنوی می‌توانند از دو مسیر شامل سامانه اینترنتی «خیرات و نذورات آستان قدس رضوی» به نشانی https://nazr.razavi.ir/pay و نرم‌افزار اپ رضوان(App Rezvan) هزینه قربانی عید را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین امکان پرداخت هزینه قربانی عید از طریق واریز به حساب شماره ۷۶۵۸۵۸۵۸۸۶ با کد شناسه ۱۲۱۰۲۴ به نام «نذورات کل آستان قدس رضوی» و واریز به شماره کارت ۸۸۸۹-۸۸۸۸-۳۳۷۷-۶۱۰۴ با کد شناسه ۱۲۱۰۲۴ به نام «نذورات کل آستان قدس رضوی» برای محبان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح قربانی عید می‌توانند به وب‌سایت اداره کل نذورات آستان قدس رضوی با عنوان «باب الجواد(ع)» به نشانی https://nazr.razavi.ir/ مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.