فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مرزهای کشور با تجهیزات و سامانه های روز الکترونیکی رصد می شوند.

مرزهای کشور با تجهیزات و سامانه های روز الکترونیکی رصد می شوند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی  در حاشیه سفر به معبر زمینی دوغارون افزود: پایش و رصد مرزهای کشور با سالهای گذشته متفاوت است و کنترل مرزهای ایران سال به سال به روز رسانی می شود.

وی به اتفاقات اخیر کشور افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ایران که خود را برای مقابله با هرگونه تهدید آماده کرده اند نسبت به اینگونه حوادث نگرانی ندارند و اجازه نخواهند داد دشمنان در مقابل سربازان ایران اسلامی عرض اندام داشته باشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به برکت انقلاب و در سایه منویات مقام معظم رهبری در اوج قدرت قرار دارند و خود را برای مقابله با هرگونه تحرک و تجاوز آماده کرده اند.

وی به امنیت کامل در مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و افزود: تحرکات و جنگهای داخلی در کشور افغانستان هیچ گونه تهدیدی برای ایران اسلامی و مردم کشور ما نداشته و نیروهای مسلح در مرزهای شرقی کشور اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به آب و خاک ایران اسلامی وارد شود.

سرلشکر موسوی ادامه داد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، آب و هوا و در هر کجا که ماموریت داشته باشند با صلابت و اقتدار آماده مقابله با هرگونه تعرضی هستند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با ملت افغانستان مشترکات فراوان دارند و آرزوی همه ما این است که صلح و آرامش به این کشور بازگردد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سفر به شهرستان تایباد و نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از یگانهای نظامی ارتش، مرزبانی، پاسگاه ایست و بازرسی ۱۷ شهریور مستقر در مرز دوغارون، تجهیزات نظامی، خودرویی، امدادی و الکترونیکی یگانهای ارتش در تیپ ۲۷۷ متحرک شهید تولایی دوغارون بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.