همدان- استاندار همدان گفت: ۴۲ درصد جمعیت استان و حدود ۷۴۳ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

۷۴۳ هزار نفر در استان همدان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

به گزارش قدس آنلاین  ، سید سعید شاهرخی، استاندارهمدان در نشست با مدیرکل و معاونان تامین اجتماعی استان و بهزیستی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تامین اجتماعی و بهزیستی گفت: سازمان تامین اجتماعی توانسته خدمات قابل توجهی در زمینه درمانی، از کار افتادگی و بازنشستگی به افراد زیر پوشش  این سازمان ارائه دهد.

شاهرخی افزود: خوشبختانه در استان همدان ۷۴۳ هزار نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که ۴۲ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی  ارزش خدمات درمانی سال گذشته  تامین اجتماعی در استان را به بیمه شدگان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: زمانی خدماتی ارائه شده ارزشمند است که تنوع و تاثیر گذاری بالایی برای بیمه شدگان داشته  باشد.

استاندارهمدان در ادامه با اشاره به خدمات بهزیستی به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده افزود:  بهزیستی توانسته برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه گام‌های موثری بردارد.

شاهرخی با بیان اینکه خدمت به نیازمندان یکی از بهترین خدمات عمومی است ادامه داد:کارکنان سازمان بهزیستی و مسئولان آن شریک درد و رنج‌های مددجویان و آسیب دیدگان هستند.

وی گفت: به مسائل و مشکلات سازمان بهزیستی استان، رسیدگی خواهد شد و کارکنان و مسئولان سازمان بهزیستی استان نقش عمده‌ای در راهبری اهداف و برنامه‌های این نهاد مقدس دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.