رییس انجمن جودوی ناشنوایان از اعزام تیم جودوی زنان‌ و مردان ناشنوا به مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه خبر داد.

اعزام تیمهای جودوی ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا لویی مقدم اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان جودوی ناشنوایان، اولین اردوی تیم بانوان جودوکار از فردا (جمعه ۲۵ تیر) با حضور ۲۰ ورزشکار در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بانوان جودوکار ناشنوا برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان  شرکت می کنند و برای شناسایی بهترین نفرات ۶ مرحله اردو تا آبان ماه پیش بینی شده که در نهایت ۳ جودوکار در صورت تایید کادر فنی به رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه اعزام خواهند شد.

مقدم همچنین درباره وضعیت تیم مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه اظهار کرد: در بخش مردان مشکلی برای حضور در این رقابتها نداریم و با ۱۰ ورزشکار در رشته های انفرادی، تیمی و کاتا شرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تیم جودوی مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه تا امروز ۲ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته و سومین اردو با حضور ۱۴ ورزشکار از یکم مرداد در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و پس از برگزاری چند مرحله اردو، ۱۰ نفر در ۷ وزن برای شرکت در قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

رییس انجمن جودو ناشنوایان در پایان افزود: تلاش بر این است که پس از ۲ سال دوری از مسابقات با انتخاب بهترین نفرات در بخش جودو زنان و مردان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.