قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست مدیران عامل گروه عمران و زیر ساخت بنیاد بهره‌وری موقوفات گفت: راهکار پیشبرد بیش از پیش پروژه‌های عمرانی، انگیزه و تلاش جهادی است.

راهکار پیشبرد پروژه‌های عمرانی، انگیزه و تلاش جهادی است

به گزارش قدس آنلاین، مالک رحمتی  ضمن بررسی و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مدیران عامل شرکت‌های گروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، دستورات لازم برای رفع این مشکلات و موانع را صادر کرد.
وی تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف شعار سال، حرکت تمامی اجزای زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات بایستی منطبق بر نظام راهبری مطلوب و یک مجموعه پاسخگو باشد و این روحیه حفظ شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه گروه عمران، نسبت به انضباط مالی و رعایت دستورالعمل های صادر شده توسط این بنیاد نیز تاکید کرد و گفت: جنس فعالیت‌های عمرانی، ماندگار است چراکه آبادانی کشور را به‌دنبال دارد. 
 
تسریع در رفع موانع
محمد دلبری مدیرگروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره‌وری موقوفات نیز  بیان کرد: این نشست با رویکرد هم افزایی مدیران عامل گروه عمران برگزار شد تا نسبت به رفع دغدغه‌های مدیران عامل و تسریع تصمیم‌گیری‌ها برای پیشرفت پروژه‌ها، اقدام شود.
وی ادامه داد: در این نشست موضوعات مختلفی نظیر شرایط اقتصادی پروژه‌ها، ساختار سازمانی و مسائل مربوط به بازار سرمایه و حضور شرکت‌ها در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرگروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره‌وری موقوفات با تاکید بر اهمیت کار تیمی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار گفت: در رویکرد جدید مدیران ارشد، با اعتماد بیشتر به شرکت‌های زیر مجموعه گروه عمران، اعتماد به نفس همکاران برای در پیشبرد فعالیت‌ها نیز بیشتر شده است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.