معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری سه عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه ولایت خبرداد.

 برگزاری سه عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه ولایت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عقیل قدرتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت سال جاری سه عنوان برنامه به رسم علی (ع)، پلاک ۱۱۰ و اختتامیه جشنواره به رسم میزبانی برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه به رسم علی (ع)، افزود: این برنامه به ارائه خدمات متنوع اجتماعی، فرهنگی، خدماتی، درمانی، ورزشی و ... با جلب مشارکت مجموعه های مختلف سطح شهر به کودکان بی سرپرست تحت پوشش مراکز اجتماعی شبانه روزی سطح شهر و همچنین رفع مشکلات مراکز مذکور می پردازد.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص برنامه پلاک ۱۱۰ نیز، تصریح کرد: این برنامه در رابطه با برگزاری جشنواره و مسابقه عکاسی با موضوع سر درب های منازل و مغازه هایی که در ایام دهه ولایت به همت شهروندان مزین به اسامی، القاب و یا ابیات و جملات در وصف امیرالمومنین (ع) است.

قدرتی در خصوص اختتامیه جشنواره به رسم میزبانی، عنوان کرد: برگزاری جشنواره محله زیبای من در ایام دهه کرامت ( اختتامیه در ایام دهه ولایت) با موضوع ارسال تصاویر موبایلی شهروندان از پویش های خدمت کریمانه، رویداد ها و تعاملات اجتماعی، زیبایی های هویتی و کالبدی محله و ... نیز ذیل این برنامه صورت می گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.