مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بر خلاف خیلی از کسانی که ادعای فوتبال زیبا می‌کنند فکر می‌کنم که آقای رحمتی با تیم تحت هدایت خود فوتبال زیبایی ارائه کرده است.

نویدکیا: پدیده بازی فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد

قدس آنلاین: محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با پدیده خراسان اظهار داشت: تیم پدیده تا اینجای کار تنها تیمی بوده که در اصفهان ما را شکست داده و بازی فوق‌العاده خوبی در اصفهان مقابل ما انجام دادند.

وی افزود: بر خلاف خیلی از کسانی که ادعای فوتبال زیبا می‌کنند فکر می‌کنم که آقای رحمتی با تیم تحت هدایت خود فوتبال زیبایی ارائه کرده و سعی می‌کنند خیلی خوب عمق دفاع حریف را پیدا کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: پدیده بازی‌سازی را خیلی خوب از عقب زمین شروع می‌کند و جز معدود تیم‌هایی هستند که فوتبال را خیلی خوب به نمایش می‌گذارند و از لحاظ فوتبال عملکرد خوبی دارند.

وی ادامه داد: ما به شرایط جدولی پدیده کاری نداریم، زیرا آنها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و همیشه از این سبک فوتبال آنها لذت بردم و واقعاً قابل احترام هستند و بازی سخت و نفس‌گیری را پیش رو داریم.

نویدکیا گفت: سه هفته پایانی برای ما بسیار مهم است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد و باید تا جایی که امکان دارد از شانس خود استفاده کنیم و امیدوارم بازی به نحوی باشد که هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی در خصوص مصدومان و محورمان سپاهان برای مصاف با پدیده گفت: تنها محروم ما سروش رفیعی است و کی‌روش اسنتلی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت و مشکل گوارشی در اختیار نداریم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان با کسب ۵۶ امتیاز از ۲۷ بازی بر جایگاه دوم جدول تکیه زده و از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه فردا (سه‌شنبه ۲۹ تیر) مهمان پدیده خراسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.